wewwen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 *kosepå fredrikrb, Ø.B, litt på Eline og da * Koselig... Btw, skal spise mat på Statoil i morgen, trenger mat som er litt lett, samtidig litt mettende. Hva skal jeg spise? Noen som har råd? spise en annen plass? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Du skal spise baguette med ost og skinke. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kyllingwrap? Ord. Digg og enkelt. Eventuelt pølse, men det er så dyrt. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) spise en annen plass? Hm, poenget var at jeg ikke kan spise noe annet sted. Jeg har ikke tid. Så da må det bli Statoil. Det er det eneste jeg rekker mellom bussene. Det Var lurt, Fredrik! Baguette blir det Endret 31. august 2005 av Eline Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 The question still lies unanswered. Lurer på hvorfor jeg ikke er overrasket. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 spise en annen plass? Hm, poenget var at jeg ikke kan spise noe annet sted. Jeg har ikke tid. Så da må det bli Statoil. Det er det eneste jeg rekker mellom bussene. da har man altids noe brø eller noe sånt.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Nå har ikke jeg smakt kyllingwrap (ennå ) men det er vel ca mettende, og koster 20 spenn Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) *Eline; Ta et hint?* Så eid, så eid. Rett og slett eid. Eid gundig. Pure pwnage! ( ) Tuss. Endret 31. august 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 pungtum og komma er for noobs samme gjelder avsnitt og sånne retskrivnings ting Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Btw, skal spise mat på Statoil i morgen, trenger mat som er litt lett, samtidig litt mettende. Hva skal jeg spise? Noen som har råd? Ketchez? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 pungtum og komma er for noobs samme gjelder avsnitt og sånne retskrivnings ting Det er fordi du ikke klarer å bruke slike tegnsettinger. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 pungtum og komma er for noobs samme gjelder avsnitt og sånne retskrivnings ting Det er fordi du ikke klarer å bruke slike tegnsettinger. stemmer det , skal ikke være lett og være dysleterker , men jeg føler at eg klarer meg bra Lenke til kommentar
Eline Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 da har man altids noe brø eller noe sånt.. Som har ligget i sekken fra morgene av, som antageligvis er klemt og ekkelt? Nei, takk. Fredrik: Gidder ikke å ta det nå. Skal legge meg. Ketchez har lagt seg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Fredrik: Gidder ikke å ta det nå. Skal legge meg. I see. Ikke nå, ikke i går, ikke i forgårs, ikke for en uke siden, ikke for to. Samma faen. Du skal få slippe. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ketchez har lagt seg. Trodde du skulle eta'n, jeg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 nei nå stikker å legger meg eller noe i den duren , skal vist gjøre no jobb greier i morgen Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 da har man altids noe brø eller noe sånt.. Som har ligget i sekken fra morgene av, som antageligvis er klemt og ekkelt? Nei, takk. Fredrik: Gidder ikke å ta det nå. Skal legge meg. Ketchez har lagt seg. uanz, det er sunnere. kan kjøpe noe frukt på en besin station ( ) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg har ikke rørt pc'en siden sist jeg skrev et innlegg her i SO4. (70sider siden) Men nå er det Grandis, lekser og såve. BTW: en venn av meg drar til USA på mandag og skal gå på skole der i et helt år. Derfor skal vi lage en helvettes stor fest på fredag,(ikke si noe til han.) Derfor tviler jeg på at det er noe mer forumhoring på meg før lørdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg