sofarot Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg hadde fått 20% på under 2 uker før jeg fikk den siste sms-advarselen min. Men pokker, jeg var ikke fritatt. Det har jeg da fått to ganger!? Ligger på 60% tilsammen nå. Unger.. Fikk 10% for å kalle Herr Brun for en forbaska horeunge jeg! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Tonio, du virker så negativ. Er du det? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg hadde fått 20% på under 2 uker før jeg fikk den siste sms-advarselen min. Men pokker, jeg var ikke fritatt. Det har jeg da fått to ganger!? Ligger på 60% tilsammen nå. Nøyaktig det samme her også. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg hadde fått 20% på under 2 uker før jeg fikk den siste sms-advarselen min. Men pokker, jeg var ikke fritatt. Det har jeg da fått to ganger!? Ligger på 60% tilsammen nå. Nøyaktig det samme her også. Gode vi assa! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Tonio, du virker så negativ. Er du det? Vet ikke, tenker ikke over det. Men jeg har jo nettopp kranglet med noen så. Er ikke så veldig lett å se feilene ved seg selv, så det er nok uansett dere som vet best om jeg er negativ eller ikke.=) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 var da veldig til politisk vi var i dag da, det er et eget form får sånt , det burde kalles søppel Spesielt dette, hvorfor kommentere ting som ble skrevet tidligere i dag? jeg hadde ikke no bedre og si du vet at altids kommenterer og quoter gamle ting Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg hadde fått 20% på under 2 uker før jeg fikk den siste sms-advarselen min. Men pokker, jeg var ikke fritatt. Det har jeg da fått to ganger!? Ligger på 60% tilsammen nå. Nøyaktig det samme her også. Eid. Jeg har masse. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Njæ, bare et inntrykk jeg får av ting du svarer på. Har litt med skrivemåten å gjøre tror jeg. Med enkle setninger avsluttet med kun et punktum. Virker litt "hovent" på en måte. Just letting you know. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg føler meg ganske utenfor her. Har aldri fått warn. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Med enkle setninger avsluttet med kun et punktum. Enkle setninger gjør at alle kan forstå hva jeg skriver, og det er som regel et punktum man setter når en setning er ferdig. Utrolig, men sant. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Njæ, bare et inntrykk jeg får av ting du svarer på. Har litt med skrivemåten å gjøre tror jeg. Med enkle setninger avsluttet med kun et punktum. Virker litt "hovent" på en måte. Just letting you know. Er dette sånn: *Eline; Ta et hint?* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg føler meg ganske utenfor her. Har aldri fått warn. Får vel navne at Tonio heller ikke har fått det. Kan noen moderatorer fikse på det? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg føler meg ganske utenfor her. Har aldri fått warn. jeg har hatt totalt 20% men de har gått vekk.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Enkle setninger gjør at alle kan forstå hva jeg skriver, og det er som regel et punktum man setter når en setning er ferdig. Tusen hjertelig takk for en demonstrasjon av det jeg pratet om. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Njæ, bare et inntrykk jeg får av ting du svarer på. Har litt med skrivemåten å gjøre tror jeg. Med enkle setninger avsluttet med kun et punktum. Virker litt "hovent" på en måte. Just letting you know. Er dette sånn: *Eline; Ta et hint?* ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 *Eline; Ta et hint?* Så eid, så eid. Rett og slett eid. Eid gundig. Pure pwnage! ( ) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg føler meg ganske utenfor her. Har aldri fått warn. Får vel navne at Tonio heller ikke har fått det. Kan noen moderatorer fikse på det? Søt som vanlig. fredrikrb: Hygglig å gi demonstrasjoner. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Natta! *kosepå fredrikrb, Ø.B, litt på Eline og da * Lenke til kommentar
Eline Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 *kosepå fredrikrb, Ø.B, litt på Eline og da * Koselig... Btw, skal spise mat på Statoil i morgen, trenger mat som er litt lett, samtidig litt mettende. Hva skal jeg spise? Noen som har råd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg