Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ny signatur.

Huff, jeg vil ha egen bil og bare sette meg i å kjøre til madammen :(

har du ikke fått deg jobb da? :)

bil trenger ikke være så dyrt det. kjøpte meg bil til 2500,- jeg! :D så er det jo bare omregistrering og billigste forsikring så er du i boks.

holdt i 1år den go bilen, hadde jeg ikke kræsja den med rundkjøringa og fucka forstillinga så hadde den sikkert holdt frem til EU godkjenninga hvertfall. :love:

Jo, men jeg begynner ikke en gang ut ca midten av juni desverre. Og skal jeg kjøpe bil så skal det ikke være noe bare til 4-5K.

Jeg SKAL ha minimorris, det SKAL være min første bil!

Lenke til kommentar
ja de er sinnsykt kule! :yes:

men du burde jo finne de til en lavere pris en det der da? eller er vel en ganske ettertrakta bil..

edit: Bundy fy. vær glad du har en mor du.

De er ganske ettertraktet ja. Skal du ha noe under ca den prisen der så blir det oppussingsprosjekter som jeg IKKE har råd eller kunnskaper til desverre :(

Bundy: du er utakknemlig.

Lenke til kommentar
Hun er grunnen til min fortid. Jeg liker henne ikke.. Som dere sikkert har merka sa er jeg en fokka opp unge...

Åh? Er du det? o.O

Ja når du selv stiller deg med det bilde så blir man en...er ikke til å unngå :shrug:

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Modchip..

næh..

seff vet jeg at man bruker chip, men hvilket program bruker du for å surfe, eller har de klart og få linux på burken eller no sånn?

har ikke følgt med på den moddinga på et par år nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...