Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Idag vil noe veldig spesielt skje hvis alt går som det skal og alt går som jeg har tenkt :)

dvs ett ligg? :dontgetit::p:D

Nei... :D

darn it :(

 

men jaja :D det må være sikkert noe bra siden du gleder deg sånn :D GL&HF!

Jepp, ventet på dette i over et år...

Prøver å få det unnagjort rett etter mopedkjøringen

Lenke til kommentar

Nei, men for svarte da, er det virkelig så viktig at det skal stå noe kjempeinteressant og engasjerende i hver eneste post? Greit, "jeg venter på middagen nå" er da virkelig unødvendig å skrive, men det meste som skrives her er jo "dritt" uansett.

Spam er enkelt sagt unødvendige innlegg på forumet.

Ja, nettopp. Er innleggene i SO4 nødvendige for noen?

 

For et whine....

--------------------------

Ah, endelig ferdig på yrkespraksis i denne omgang. Fri de tre siste timene hver onsdag fremover nå, pluss en masse fri utenom. Åååå, som jeg gleder meg til jeg er ferdig på ungdomsskolen. :D

Lenke til kommentar
Åååå, som jeg gleder meg til jeg er ferdig på ungdomsskolen. :D

Der er du ikke alene om!

Slutten på den siste ordentlige skoleuka på fredag.. Ettter det er det eksamen, man det går nok greit.

Mhm... Får bare ikke håpe jeg kommer opp i engelsk muntlig. Men før muntlig er det klassetur til Oslo :w00t::ermm:

Jaja, blir nok gør det og

Lenke til kommentar
Bare man ikke kommer opp i matte, så... :wee:

Naturfag er 80 ganger verre!

Enig! Iallefall med den lærenen vi har! Han er så sinnsykt treig til å forklare. Det går jo så seint at ingen får med seg hele sammenhengen. Sånne lærere burde ikke vert lærere :p

Lenke til kommentar
Bare man ikke kommer opp i matte, så... :wee:

Naturfag er 80 ganger verre!

KRL er ganske greit å være oppe i, egentlig. Var det på prøvemuntlig, fikk ganske ålreit oppgave.

Men har mest lyst til å komme opp i engelsk, det hadde vært digg :)

 

BaX: Jeg har en slik lærer jeg og, har han i Natur&Miljø og Matte.. Hen er kjempeflink i begge fagene, han klarer bare ikke å lære bort. I tillegg har han ingen respekt hos elevene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...