Bruker-33331 Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Bundy er en rar skrue han.Skal ut og montere denne på sykkelen drit kul da! Joda, kjøre bak gamle damer og tute. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Trenger svar litt fort, for bussen går om 10min. Hvis man har en hettegenser under jakken, skal hetten da henge utenfor jakken? Eller skal man må med en "pukkel" bak på ryggen. utafor SELVSAGT hadde det vært så selvsagt hadde han ikke spurt vel! "SIR, YES SIR" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Danke schön. Syns det bare så litt snålt ut med en hvit hette på en svart jakke Nei, det er hipt. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Bundy er en rar skrue han.Skal ut og montere denne på sykkelen drit kul da! Joda, kjøre bak gamle damer og tute. da er det kult med sånne som mormora mi :!: hu har stokk så en gang var det noen ungdomer som hun hadde sett på langt hold og holdt på sånn. når hun hadde gått forbi dem kom den ene bak henne og skulle til å tute i det stokken til mormor kommer susende rett ut i lufta på den sia han sykla forbi og traff ham mitt i fleisen :!: kan tenke meg synet på de andre i den gjengen når en av vennene deres faller av sykkelen i forøket på å sykle forbi en gammel mormor :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Bundy er en rar skrue han.Skal ut og montere denne på sykkelen drit kul da! Joda, kjøre bak gamle damer og tute. da er det kult med sånne som mormora mi :!: hu har stokk så en gang var det noen ungdomer som hun hadde sett på langt hold og holdt på sånn. når hun hadde gått forbi dem kom den ene bak henne og skulle til å tute i det stokken til mormor kommer susende rett ut i lufta på den sia han sykla forbi og traff ham mitt i fleisen :!: kan tenke meg synet på de andre i den gjengen når en av vennene deres faller av sykkelen i forøket på å sykle forbi en gammel mormor :!: Haha, bare passe på at de ikke får hjerteattak Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Jeg har nå regnet en bolle som 50 gram, hvis noen mener det er mer, eller gidder å veie, er det fint om de tar kontakt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Jaja, tar meg en sykkel-tur, TUUT TUUUT Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Her er frokosten min Det er brødskiver med: litt ketchup under, ost, og bacon fra i går. putta inn i mikroen i 2 min, og tada. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Her er frokosten min Det er brødskiver med: litt ketchup under, ost, og bacon fra i går. putta inn i mikroen i 2 min, og tada. det så lækkert ut...... Endret 31. august 2005 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Det smaker godt. det som er poenget Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Her er frokosten min Det er brødskiver med: litt ketchup under, ost, og bacon fra i går. putta inn i mikroen i 2 min, og tada. http://www.home.no/mangadbz/CIMG0510.JPG det så lækkert ut...... Som jeg skrev tidligere i dag, ikke quote bilder. Og Gohan, greier du, alene, og spise opp alt det der? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 FITTE SKJERMKORT! Tok akkurat kvelden Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 tror jeg må spise litt jeg nå gitt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Her er frokosten min Det er brødskiver med: litt ketchup under, ost, og bacon fra i går. putta inn i mikroen i 2 min, og tada. http://www.home.no/mangadbz/CIMG0510.JPG det så lækkert ut...... Som jeg skrev tidligere i dag, ikke quote bilder. Og Gohan, greier du, alene, og spise opp alt det der? har ikke spist i hele dag, så ja Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 FITTE SKJERMKORT! Tok akkurat kvelden Føler med deg.. Hva er det som feiler ditt da ? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Var og kjøpte en bolle. Den veide 84 gram. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Uff og huff... Hva slags bolle da? Eller, det er egentlig ikke noe problem men. Endret 31. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Gidder ikke lage noen diskusjon utav det, men 84 gram er liksom en munnfull Lenke til kommentar
riktig Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Det lukter latex av hendene mine. Hvorfor det? Hva De gjør hjemme i Deres egen bolig skal vi ikke legge oss opp i, unge mann. Men vit at De er helt normal. Heeeelt normal Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 HAHAHAHHA! SirMaximus :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg