Nilsen Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Da har Jørgen kjøpt seg "verden i krig" Samleboks med 12 dokumentarer. Herlig å få trøkt litt historie inn i skallen. Spør historielæreren om dere får se på den i timen. Hadde man bare hatt historie. Går GK Elektro jeg Da kan du overtale bygginstallasjonslæreren til å la dere se på filmene i stedet, stusslige timer uansett. Byggningsinnstalasjons lærern min er digg BTW: ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ, IIIIIKKKKKKKKKKKKKKKK MSN FUNKER IKKE FFS! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 (U)Høyre FTW! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Da har Jørgen kjøpt seg "verden i krig" Samleboks med 12 dokumentarer. Herlig å få trøkt litt historie inn i skallen. Spør historielæreren om dere får se på den i timen. Hadde man bare hatt historie. Går GK Elektro jeg Da kan du overtale bygginstallasjonslæreren til å la dere se på filmene i stedet, stusslige timer uansett. Byggningsinnstalasjons lærern min er digg Det var, mildt sagt, ikke min... Endret 31. august 2005 av Iceman™ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Må jo ikke, men skal jo få vite hvordan jobben hennes er :rolleyes: , pluss har ikke lyst på så mye fravær i år som i fjor..Nevmte jeg at jeg skal stå opp klokka 6? God natt Jeg kan ikke lukte hva moren din jobber med. Joda, hun lager mat. Lukt! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Må jo ikke, men skal jo få vite hvordan jobben hennes er :rolleyes: , pluss har ikke lyst på så mye fravær i år som i fjor..Nevmte jeg at jeg skal stå opp klokka 6? God natt Jeg kan ikke lukte hva moren din jobber med. Joda, hun lager mat. Lukt! Etter den svidde gummilukta å dømme så er det vel utgåtte fjellstøvler som står på menyen i dag? Endret 31. august 2005 av Iceman™ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Buttons på veska? Hørtes ut som et skikkelig raddisopplegg. @kd: Lyst til å dokumentere påstandene dine? Derfor det er så forbanna kult. Raddissene ser buttons og tenker: Hey, der har vi en som er like raddis som meg, helt til han ser "Ikke la det Che igjen" og "Sosialist? Så trist". LarsP: Enig med deg både når det gjelder rikdom (thank God for idiots) og alkohol (som oftest de samme idiotene). Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Må jo ikke, men skal jo få vite hvordan jobben hennes er :rolleyes: , pluss har ikke lyst på så mye fravær i år som i fjor..Nevmte jeg at jeg skal stå opp klokka 6? God natt Jeg kan ikke lukte hva moren din jobber med. Joda, hun lager mat. Lukt! Etter den svidde gummilukta å dømme så er det vel utgåtte fjellstøvler som står på menyen i dag? Niks, brukte kondomer fra 1997. Og kokt saus på ene dildoen. Endret 31. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Må jo ikke, men skal jo få vite hvordan jobben hennes er :rolleyes: , pluss har ikke lyst på så mye fravær i år som i fjor..Nevmte jeg at jeg skal stå opp klokka 6? God natt Jeg kan ikke lukte hva moren din jobber med. Joda, hun lager mat. Lukt! Etter den svidde gummilukta å dømme så er det vel utgåtte fjellstøvler som står på menyen i dag? Niks, brukte kondomer fra 1997. Og kokt saus på ene dildoen. Åh, det er favorittretten min, kan jeg få restene hvis jeg kommer? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Joda. Skal ha strap on dressing også Endret 31. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Joda. Skal ha strap on dressing også Tuuusen takk, du er en engel Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Joda. Skal ha strap on dressing også Tuuusen takk, du er en engel Da skal du smake kondom paien til mamma! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Ta det rolig med postinga folkens, er jo tonnevis av sider å lese etter at man kommer hjem fra skolen :S MSN er nede hos meg Endret 31. august 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Spilte Unreal Tournament på skolen i dag. Andre plass, siste plass, andre plass. Trivelig å ha media Nå er pizzaen i ovnen. Rart at den skal stå der i 25-30min... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Hvor mye omtrent veier en bolle? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Hvor mye omtrent veier en bolle? 20 kalorier. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Jeg spurte hva den veide, kalorier har jeg ikke spurt om. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Jeg spurte hva den veide, kalorier har jeg ikke spurt om. Kjøp en bolle, vei den Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Jeg har spist to stk boller fra Deli i dag. Men når jeg skal føre regnskapet vet jeg jo ikke hva de veide... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 boller er lette, du kan ikke bli feit av og spise en bolle. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Vil tippe på rundt 40-50 gram, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg