Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde du fikk det med deg når vi diskuterte i stad jeg, Joachim. Alkohol er mer avhengighetsskapende enn heroin. LANGT mer avhengighetsskapende. Nei, alkohol er ikke like skadelig, men alkohol er fortsatt skadelig. Svært skadelig.

 

De fleste som blir narkomane og/eller rusmisbrukere er personer med problemer. Disse tar stoffene for å få respekt og innflytelse i enkelte miljøer, og etterhvert er de hekta. Slike folk trenger hjelp. Vi kan ikke klare å hjelpe alle som har problemer, derfor må vi ha høyere avgifter på det som vi vet at er skadelig.

Hvorfor de borgerlige partiene nekter å innse dette, er for meg uvisst.

Lenke til kommentar
Kan ikke folk lære seg å sette egne grenser? Drikker man seg fra sans og samling, kjerring og hjem så får man ta konsekvensene selv. Svake mennesker er det uansett ikke plass til i dagens samfunn. GO DARWIN GO! ^_^

Er du seriøs nå? Jeg velger å tro at du ikke er det.

Lenke til kommentar
Kan ikke folk lære seg å sette egne grenser? Drikker man seg fra sans og samling, kjerring og hjem så får man ta konsekvensene selv. Svake mennesker er det uansett ikke plass til i dagens samfunn. GO DARWIN GO! ^_^

Norge kommer til å bli et alkoholisert land hvor man enten er ghettoboy eller soss.

Lenke til kommentar
Kan ikke folk lære seg å sette egne grenser? Drikker man seg fra sans og samling, kjerring og hjem så får man ta konsekvensene selv. Svake mennesker er det uansett ikke plass til i dagens samfunn. GO DARWIN GO! ^_^

Er du seriøs nå? Jeg velger å tro at du ikke er det.

Hvorfor skulle han ikke det?

Lenke til kommentar

Vet du hva? Mama og pappa drikker gin tonics så godt som daglig, og vin til maten også nesten daglig. Legesjekkene viser ingen lever-feil eller noe. Kan ikke min mama og pappa få lov til det, det betyr ikke at du trenger det? Menneskene må få ha valgfrihet!

 

Alkoholikere har vi allerede i dag, og det blir neppe noen stor økning. Uansett vil vinningskriminalitet for å få penger til alkohol gå ned. Klar å se det fra den gode siden!

Lenke til kommentar
Kan ikke folk lære seg å sette egne grenser? Drikker man seg fra sans og samling, kjerring og hjem så får man ta konsekvensene selv. Svake mennesker er det uansett ikke plass til i dagens samfunn. GO DARWIN GO! ^_^

Er du seriøs nå? Jeg velger å tro at du ikke er det.

Hvorfor skulle han ikke det?

Jeg er i prinsippet enig jeg. Det er alkoholikerne og deres nettverk som bør passe på. Staten skal da slippe og passe på hvor mye folk drikker... Eller skal vi ha "Alkohol-selvangivelse" kanskje?

 

Buttons på vesken er raddisopplegg! Nettopp derfor så fancy med "Heller rik enn frik".

Lenke til kommentar
Kan ikke folk lære seg å sette egne grenser? Drikker man seg fra sans og samling, kjerring og hjem så får man ta konsekvensene selv. Svake mennesker er det uansett ikke plass til i dagens samfunn. GO DARWIN GO! ^_^

Er du seriøs nå? Jeg velger å tro at du ikke er det.

Jeg er 120% seriøs. Hvorfor må alt som er kult ha ekstreme avgifter? Om folk ikke klarer å se faren selv, synd.

Lenke til kommentar
@kd: Lyst til å dokumentere påstandene dine?

Hvilke av påstandene?

 

Jeg vet dette med alkohol og narkotika svært godt av tre grunner.

  • Faren min er forsker, og han forsker mye på ungdommens bruk av alkohol og narkotika. Derfor er det svært viktig med faktakunnskaper, kunnskaper han gjerne deler med meg.
  • Onkelen min har vært tung rusmisbruker i over 20 år, og gått på narkotika i over 25 år. Nå går han på metadon.
  • Den ene bestemoren min er alkoholiker, den andre var det før hun døde av blodpropp.

For øvrig er det de borgerlige partiene (med KrF i spissen) som har stått for det at metadon skal være en uting.

--

Uff, jeg må gå nå. Jeg tar opp diskusjonen senere.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Vet du hva? Mama og pappa drikker gin tonics så godt som daglig, og vin til maten også nesten daglig. Legesjekkene viser ingen lever-feil eller noe. Kan ikke min mama og pappa få lov til det, det betyr ikke at du trenger det? Menneskene må få ha valgfrihet!

Jeg driter i meg, jeg snakker om gjennomsnittnordmannen. Samfunnet. At moren og faren din liker å drikke vin driter jeg i. De har da uansett råd til all den drikkinga de vil uansett.

 

Alkoholikere har vi allerede i dag, og det blir neppe noen stor økning.

 

:thumbup: Go you!

Lenke til kommentar
Vet du hva? Mama og pappa drikker gin tonics så godt som daglig, og vin til maten også nesten daglig. Legesjekkene viser ingen lever-feil eller noe. Kan ikke min mama og pappa få lov til det, det betyr ikke at du trenger det? Menneskene må få ha valgfrihet!

 

Alkoholikere har vi allerede i dag, og det blir neppe noen stor økning. Uansett vil vinningskriminalitet for å få penger til alkohol gå ned. Klar å se det fra den gode siden!

Jauda, du kommer vel til å drikke deg halvt ihjel med tanke på vektdeppinga di.

Lenke til kommentar
Da har Jørgen kjøpt seg "verden i krig" Samleboks med 12 dokumentarer. Herlig å få trøkt litt historie inn i skallen.

Spør historielæreren om dere får se på den i timen.

Hadde man bare hatt historie. Går GK Elektro jeg :)

Da kan du overtale bygginstallasjonslæreren til å la dere se på filmene i stedet, stusslige timer uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...