Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Valgkampanjen til Høyre er usmakelig. Den sier meg kun en ting; personene som har ansvaret for reklameringen er noen ikompotente tullinger som burde vært dasstømmere. Hele gjengen. *lese Høyres partiprogram og le, høylytt*

 

Btw, Joachim, innrøm at du ble eid i "debatten" vi hadde på msn i stad.

Hei!!! Hold dere off topic!! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du fikk ikke "Heller rik enn frik" og "Y€$"(Y=Yen-tegn), "Heller død enn rød"/Heller daud enn raud", "Jeg spiller ikke kostbar, jeg ER kostbar", "Sosialist? Så trist"-buttons da? Jeg har dem!!

Jeg ville ha den lyseblå heller rik en frik! Men ei vennine tok den siste :hrm:

 

Også ville jeg hatt: "Jeg spiller ikke kostbar, jeg ER kostbar"

 

:p

Lenke til kommentar
Du fikk ikke "Heller rik enn frik" og "Y€$"(Y=Yen-tegn), "Heller død enn rød"/Heller daud enn raud", "Jeg spiller ikke kostbar, jeg ER kostbar", "Sosialist? Så trist"-buttons da? Jeg har dem!!

Jeg ville ha den lyseblå heller rik en frik! Men ei vennine tok den siste :hrm:

 

Også ville jeg hatt: "Jeg spiller ikke kostbar, jeg ER kostbar"

 

:p

Jeg har "heller rik enn frik" på den ene vesken min. :D Fått noen ekle kommentarer men..

Lenke til kommentar
Dette har jeg fått lære av høyre:
  • Sosialister er teit
  • Vi rike liker å være rike, og de fattige kan bare ha det så godt.
  • Innvandrere sa du?
  • Alle må få lov til å drikke så mye de vil, når de vil, billig.

ALLE skal kunne bli rike, det skal være lov å lykkes.

 

Innvandrere er jo koselige, til en viss grad...

 

Alle må få drikke så mye de vil, når de vil, billig.

Lenke til kommentar
Valgkampanjen til Høyre er usmakelig. Den sier meg kun en ting; personene som har ansvaret for reklameringen er noen ikompotente tullinger som burde vært dasstømmere. Hele gjengen. *lese Høyres partiprogram og le, høylytt*

Du er skjønn du.

 

Den appelerer til de som den skal appelere til. Så enkelt er det. Du kan mene det er usmakelig, jeg synes det er morsomt.

 

Og det meste av det er fra UH, ikke H.

Lenke til kommentar
ALLE skal kunne bli rike, det skal være lov å lykkes.

Alle kan ikke bli rike. Det er rett og slett ikke mulig.

Innvandrere er jo koselige, til en viss grad...

 

LoL

Alle må få drikke så mye de vil, når de vil, billig.

Hvis alkoholen blir billigere blir det mer alkoholikere, narkomane osv. Dessuten blir det "mindre" trygt å gå rundt.

Lenke til kommentar
Hvis alkoholen blir billigere blir det mer alkoholikere, narkomane osv. Dessuten blir det "mindre" trygt å gå rundt.

Så fordi DU mener det er skadelig å drikke, og fordi du ikke vil redusere levealderen din ved å drikke mye, betyr det at ingen andre kan få lov til å gjøre det? Det er forskjellen på Høyre og sosialistene, vi tror faktisk at folk kan få lov til å ta egne valg!

Lenke til kommentar

Copy, paste fra IRC:

 

Fy faen... er det mulig? Stakk for å kjøpe busskort på posten (billettservice), så kommer jeg ned, betaler og får en typisk billett, og så må jeg visstnok ned på busstasjonen, få et kundekort og kundenummer før det er gyldig.

 

Så kommer jeg ned på busstasjonen, som stengte 15:45...

 

Med andre ord: får ikke gyldig månedskort før i morgen ettermiddag.

 

Metrobuss - Det enkle er ikke det beste.

Lenke til kommentar
Hvis alkoholen blir billigere blir det mer alkoholikere, narkomane osv. Dessuten blir det "mindre" trygt å gå rundt.

Så fordi DU mener det er skadelig å drikke, og fordi du ikke vil redusere levealderen din ved å drikke mye, betyr det at ingen andre kan få lov til å gjøre det? Det er forskjellen på Høyre og sosialistene, vi tror faktisk at folk kan få lov til å ta egne valg!

Jeg mener ikke at det er skadlig å drikke til en viss grad. Men det er mange som ikke klarer å kontrollere alkoholinntaket sitt så mye som dere "klarer". Dette kan få mange konsekvenser.

 

 

Billigere alkohol er bare litt korttenkt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...