Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Nå sa det pang...

 

Fikk filmet det og! :D

du hva med og snike deg ut og stjele en par kubbe da :D

 

må huske og få med det tennhetter og ;)

 

og så kommer du ned til meg og leverer godsakene , så skal vi ikke se om det kan bli litt mindre kirker her i byen

Hvorfor det?

 

Onkel har ei eske med dynamit, og fenghetter oppå loftet....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser at vi ikke var alene i å ha debatt på skolen, og jeg må si jeg koste meg. Høyre sin rep. var en smule for tøysete, som var synd, da han virkelig hadde noen gode svar. FrP gjorde det greit, men satt bom fast da de ble spurt om hvilke forebyggende tiltak de vil innføre for å forhindre kriminalitet (øh, altså, vi vil jo ha mer politi, da..).

NKP var håpløs, Demokratene var HÅPLØS og utenom en svært aktiv og svært naïv AP-rep var det kun Senter og Høyre som skilte seg ut.

Jeg meldte meg også inn i UH idag, og fikk "Ikke la det Che igjen"-button. :wee:

Jeg fikk også en slik, men det var uten å melde meg inn :wee:

Vi hadde skoledebatt på mandag. Til oss var det representantene fra Høyre og AP som var de skikkelige flinke debattantene.

 

Vi hadde ingen fra NKP til oss, men som du sier, demokratene var håpløs. Til oss var det en middelaldrende tysker som snakket helt uforståelig. Tviler på at noen i salen egentlig forsto hva han snakket om :wee:

Lenke til kommentar
Du fikk ikke "Heller rik enn frik" og "Y€$"(Y=Yen-tegn), "Heller død enn rød"/Heller daud enn raud", "Jeg spiller ikke kostbar, jeg ER kostbar", "Sosialist? Så trist"-buttons da? Jeg har dem!!

Akkurat nå har jeg Heller DØD enn Rød-tattis på høyrearm, Jeg spiller ikke kostbar på venstre, og to buttons på Anti-Che-skjorta; Ikke la det Che igjen og ¥€$.

Høyre-representanten kom og snakket med meg og noen kompisen som hadde Anti-Che/Commies aren't cool-skjorter, og jeg ga ham et tips til et spørsmål han kunne stille SV, og jammen gjorde han det. Fikk ganske god respons også, hun hadde ikke særlig informativt svar til hvorfor de som jobber hardt på skolen ikke skal prioriteres.

 

edit: Fikk dessverre ikke tak i "Kapitalist? Ja visst!" eller "Sosialist? Så trist".

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Demokratene var HÅPLØS og utenom en svært aktiv og svært naïv AP-rep var det kun Senter og Høyre som skilte seg ut.

Jeg meldte meg også inn i UH idag, og fikk "Ikke la det Che igjen"-button. :wee:

Demokratene sugde hos oss! GAMMEL mann som var førstekandidat på lista elns.. Hørte dårlig og virka en smule pedo, ei vennine av meg gikk frem og spurte et spørsmål. SÅ da han da hun gikk og satte seg: " Kan du komme opp og gjenta det du sa, så får vi med oss spørsmåølet og får sett deg igjen?" :p

 

Frp gjorde det utrolig godt, snakket om kriminalpolitikk og andre ting som fenger. De grønne gjorde det dårlig, SV gjentok bare ordet dritt om alt, Revolusjonspartiet var også en gammel mann. Han fra høyre ble litt skygget for av han fra Frp og RV falt ikke helt i smak hos alle..

 

Fikk også noen buttons: "Sosialisme dreper!", "Enjoy Capatilism" og "Feminisme uten sosialisme" :p Visste for lite om hele Che greia til at jeg ville ha "Ikke la det che igjen". Fikk en unge høyre penn og, men ville ikke ha nøkkelbånd fordi jeg hadde ikke ville byttet ut reebok-båndet jeg fikk på jobb :p

Lenke til kommentar

Valgkampanjen til Høyre er usmakelig. Den sier meg kun en ting; personene som har ansvaret for reklameringen er noen ikompetente tullinger som burde vært dasstømmere. Hele gjengen. *lese Høyres partiprogram og le, høylytt*

 

Btw, Joachim, innrøm at du ble eid i "debatten" vi hadde på msn i stad.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...