Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De gjør det omvendte på nabotomta vår :p

 

Altså fyller den igjen, er fælt å våkne tidlig en søndags morgen ved at store steiner triller ned i hullet.. jaja, de som er dumme nok til å betale flere hundre tusen for en totalt ubrukelig tomt som det vil koste rundt en mill å gjøre i stand før den kan bygges på får vel bare gjøre det :p Blir nok noen år til de flytter inn ja..

Lenke til kommentar

Debatt på skolen overstått. 700 elever, og representanter fra alle de største partiene (Krf, H, V, SV, SP, RV, FrP). De borgerlige partiene (H, FrP, V og Krf) ble mildt sagt eid. Tror ikke noen kommer til å stemme på noen av de partiene. :wee:

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Ferdig med våres politiske skoledebatt!

 

Her var det SV og senterpartiet som vant.

Hu fra høyre ante ikke hva hun snakket om (frp kunne ikke snakke:p)

KRF represetant ble beskyldt i løgn og var ikke gode å ha med å gjøre.

 

De grønnes represetant Var en homofil liten kar som bare snakkte dritt om hvor fæle de andre partiene var mot skogen mens han hadde noen rare kroppsbevegelser :s.

Lenke til kommentar

Jeg ser at vi ikke var alene i å ha debatt på skolen, og jeg må si jeg koste meg. Høyre sin rep. var en smule for tøysete, som var synd, da han virkelig hadde noen gode svar. FrP gjorde det greit, men satt bom fast da de ble spurt om hvilke forebyggende tiltak de vil innføre for å forhindre kriminalitet (øh, altså, vi vil jo ha mer politi, da..).

NKP var håpløs, Demokratene var HÅPLØS og utenom en svært aktiv og svært naïv AP-rep var det kun Senter og Høyre som skilte seg ut.

Jeg meldte meg også inn i UH idag, og fikk "Ikke la det Che igjen"-button. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...