Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tihi, ei hore i klassen (=En av de to som hater meg av en eller annen grunn, jeg har ikke gjort noe mot de) spurte om jeg hadde tyggegummi, ja svarte jeg, hun spurte om hun kunne få. Jeg tok tyggegummien ut av munnen og ga den til hun.

Dette ga meg hyling fra de to som hater meg og anmerkning fra læreren. :D Elsker onsdager på skolen.

Lenke til kommentar
Tihi, ei hore i klassen (=En av de to som hater meg av en eller annen grunn, jeg har ikke gjort noe mot de) spurte om jeg hadde tyggegummi, ja svarte jeg, hun spurte om hun kunne få. Jeg tok tyggegummien ut av munnen og ga den til hun.

Dette ga meg hyling fra de to som hater meg og anmerkning fra læreren. :D Elsker onsdager på skolen.

Gratulerer :thumbup:

Lenke til kommentar
Tihi, ei hore i klassen (=En av de to som hater meg av en eller annen grunn, jeg har ikke gjort noe mot de) spurte om jeg hadde tyggegummi, ja svarte jeg, hun spurte om hun kunne få. Jeg tok tyggegummien ut av munnen og ga den til hun.

Dette ga meg hyling fra de to som hater meg og anmerkning fra læreren. :D Elsker onsdager på skolen.

Hvis du kaller dem horer er det nok en grunn til at dem hater deg;)

 

Men, bra triks:)

Lenke til kommentar
Jeg tror du er lett å hate, Tonio. Du virker svært lite utadvendt.

Jeg også, men disse to har faktisk ingen grunn. Det er vel heller Renate og dissa som burde hate meg.

 

Edit: Jeg kaller omtrent alle hore eller tøs, men jeg gjør det ikke i RL mot folk jeg vet ikke forstår at jeg tuller, altså har jeg ikke kalt dem horer.

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
hei alle sammen!

 

sender en liten hilsen fra Bordesholm(Tyskland:)

Haaper alle har det knall;)

Oi =) Hva gjør du der?

 

Håper du har en knall reise ihvertfall :D

Er her pä utveksling:)

blir knall dette...eget rom med PC:O da er hanne fornöyd :blush:

fikk se Kiel i dag, og skal til Hamburg og Lübeck, der skal det handles inn Lübeck-sjokolade til LarsP:P

 

Men nä stkke jeg! see you later alligators :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...