Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Går ikke an å legge seg 23.30 da.. Vær litt realistisk!

Hvorfor går jeg og gjør det nå da? Etter gjentatte vellykkede forsøk, både på rad og med pauser mellom, kan jeg nå gjøre det til en naturlov at det er fullt mulig å legge seg til klokkeslett helt ned mot klokka 22.

Forsøkene har til tider blitt forstyrret av påslåtte PC-er, men etter at denne feilkilden ble avslått har forsøkene flere og flere ganger vært vellykket.

Jeg syns phax skal være prøvekanin for neste forsøk, utført for å finne ut om en som vanligvis legger seg til helt andre tider på døgnet kan forandre sin rytme. Om phax poster på forumet etter leggetid og før kl. 08, er han fortapt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
phax, skal vi gjøre et forsøk? Legg deg samtidig med meg (23.30), så ser vi om du klarer å sove til klokka 08 i morgen..

næh, gidder ikke ligge våken i fem seks timer uten og gjøre noe. ;)

min døgnrytme er ikke tilpassa døgnet rett og slett. tror jeg hadde gjort det bra med 30 timers døgn faktisk..

Lenke til kommentar
Ny signatur.

Huff, jeg vil ha egen bil og bare sette meg i å kjøre til madammen :(

har du ikke fått deg jobb da? :)

bil trenger ikke være så dyrt det. kjøpte meg bil til 2500,- jeg! :D så er det jo bare omregistrering og billigste forsikring så er du i boks.

holdt i 1år den go bilen, hadde jeg ikke kræsja den med rundkjøringa og fucka forstillinga så hadde den sikkert holdt frem til EU godkjenninga hvertfall. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...