Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bundy: hvorfor må du på jobben til moren din når du skulker?

Hmm, skal jeg lage litt te a... ;)

Må jo ikke, men skal jo få vite hvordan jobben hennes er :rolleyes: , pluss har ikke lyst på så mye fravær i år som i fjor..

Nevmte jeg at jeg skal stå opp klokka 6? God natt :green:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Te er yum!

Lurer på hva jeg skal gjøre nå. Skal jeg legge meg? Skal jeg se på tv eller en film? Skal jeg spise skolebrød? Eller en skive kanskje?

Tja henge her på forumet er jo populært hos oss nattdyr? Litt mat er også godt for skrotten :thumbup:

Lenke til kommentar
Lurte på om jeg skulle forsove meg i morgen :hmm: De fører ikke fravær på høgskoler.

Nei, er lite av det obligatoriske oppmøtet også :whistle: Så er man på fylla midt u uka, noe som mildt sagt IKKJE er SJELDENT her i Sogndal, så kan man sove ihvertfall med litt bedre samvittighet og sammtidig bry seg lite om bevisstheten :cool:

Lenke til kommentar
Noen som vet hva "møblert med hvitevarer" vil si?

Den nye leiligheten min som jeg flytter inn i om en drøy uke er visstnok det, men vil det si fullstendig komplett med komfyr, kombiskap, vaskemaskin og kanskje også tørketrommel?

kjøleskap,komfyr,micr etc! ;) * sugen på å nevne vise narkotiske stoffer som en skikkeli bad joke, men for tidlig for folk her inne til slikt enda! :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...