Anonym234 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Bundy: hvorfor må du på jobben til moren din når du skulker? Hmm, skal jeg lage litt te a... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Bundy: hvorfor må du på jobben til moren din når du skulker? Hmm, skal jeg lage litt te a... Ja, lag litt te, med masse sukker Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Bundy: hvorfor må du på jobben til moren din når du skulker? Hmm, skal jeg lage litt te a... Må jo ikke, men skal jo få vite hvordan jobben hennes er :rolleyes: , pluss har ikke lyst på så mye fravær i år som i fjor.. Nevmte jeg at jeg skal stå opp klokka 6? God natt Endret 30. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Må jo ikke, men skal jo få vite hvordan jobben hennes er :rolleyes: , pluss har ikke lyst på så mye fravær i år som i fjor..Nevmte jeg at jeg skal stå opp klokka 6? God natt Jeg kan ikke lukte hva moren din jobber med. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Natta, folkens. Ha en fortreffelig natt. Kos og klem. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Natta, folkens. Ha en fortreffelig natt. Kos og klem. God natt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Stine: Eg drikker mye te også. Te er digg! *mekke seg te og noen skiver og se vider på smallville sesong 3* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Såg The Lost Battalion for en liten stund siden, min anmeldelse av filmen kan forsåvidt leses HER kanon bra film. Men anyways, fri fra skolen i morra-->massive koffein bruk i natt Endret 30. august 2005 av Mala Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Te er yum! Lurer på hva jeg skal gjøre nå. Skal jeg legge meg? Skal jeg se på tv eller en film? Skal jeg spise skolebrød? Eller en skive kanskje? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Te er yum! Lurer på hva jeg skal gjøre nå. Skal jeg legge meg? Skal jeg se på tv eller en film? Skal jeg spise skolebrød? Eller en skive kanskje? Tja henge her på forumet er jo populært hos oss nattdyr? Litt mat er også godt for skrotten Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg lurer også på hva jeg skal gjøre. Enten å se en film, eller sitte her å spille eller surfe. Å legge seg utgår iallfall Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Lurte på om jeg skulle forsove meg i morgen De fører ikke fravær på høgskoler. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Noen som vet hva "møblert med hvitevarer" vil si? Den nye leiligheten min som jeg flytter inn i om en drøy uke er visstnok det, men vil det si fullstendig komplett med komfyr, kombiskap, vaskemaskin og kanskje også tørketrommel? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Lurte på om jeg skulle forsove meg i morgen De fører ikke fravær på høgskoler. Nei, er lite av det obligatoriske oppmøtet også Så er man på fylla midt u uka, noe som mildt sagt IKKJE er SJELDENT her i Sogndal, så kan man sove ihvertfall med litt bedre samvittighet og sammtidig bry seg lite om bevisstheten Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Noen som vet hva "møblert med hvitevarer" vil si? Den nye leiligheten min som jeg flytter inn i om en drøy uke er visstnok det, men vil det si fullstendig komplett med komfyr, kombiskap, vaskemaskin og kanskje også tørketrommel? kjøleskap,komfyr,micr etc! * sugen på å nevne vise narkotiske stoffer som en skikkeli bad joke, men for tidlig for folk her inne til slikt enda! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ah! Sjef! Bor midlertidig i et kollektiv med fem venner, men har funnet meg eget sted og flytter 10. september. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hmm 2 rundstykker sliced opp i 4 biter med ost, ser UFATTELIG mye mere ut en de 2 orginale Koster forresten 1 kr pr rundstykke på Rema( Sogndal ) Det er jo rene åpenbaringen for oss fattige studenter med kvitost i kjøleskapet Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Da legger jeg meg, etter en episode mythbusters. Natta Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Da går jeg og sover jeg også. Nattis. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Får vel ta kvelden jeg også.. Godnatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg