Herr Brun Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg tror ikke Tonio kan fordra deg Herr Brun Det har jeg fått med meg Lenke til kommentar
gsn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Du har viljestyrke da / Er innpåsliten. Det skal du ha! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg er eldre enn dere alle Mao, jeg driver å "henger" med masse folk som er yngre enn meg, som jeg ikke kan finne meg noen på min egen alder Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Du har viljestyrke da / Er innpåsliten. Det skal du ha! På godt og vondt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Er det noen andre som sliter med å komme inn på gmail? Kommer inn på google talk, men får ikke sjekket mailen min. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Er det noen andre som sliter med å komme inn på gmail? Kommer inn på google talk, men får ikke sjekket mailen min. Funker her. Hade! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Mao, jeg driver å "henger" med masse folk som er yngre enn meg, som jeg ikke kan finne meg noen på min egen alder Er vel et år eldre enn noan avde andre her, men igjen er du to år.. Endret 30. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ikke ofte jeg whiner, men akkurat nå kunne jeg trengt noen som støttet meg. Livet er til tider helt forjævlig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ikke ofte jeg whiner, men akkurat nå kunne jeg trengt noen som støttet meg. Livet er til tider helt forjævlig. Huff. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ikke ofte jeg whiner, men akkurat nå kunne jeg trengt noen som støttet meg. Livet er til tider helt forjævlig. Kan du si hvorfor? Eller er det bare alt? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Deppetråden is the place for you my friend.... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ikke ofte jeg whiner, men akkurat nå kunne jeg trengt noen som støttet meg. Livet er til tider helt forjævlig. That's life Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ikke ofte jeg whiner, men akkurat nå kunne jeg trengt noen som støttet meg. Livet er til tider helt forjævlig. That's life He he. Jeg vil legge meg, men jeg vet at hvis jeg legger meg vil jeg bare ligge å tenke. Noe jeg ikke orker nå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Ikke ofte jeg whiner, men akkurat nå kunne jeg trengt noen som støttet meg. Livet er til tider helt forjævlig. That's life He he. Jeg vil legge meg, men jeg vet at hvis jeg legger meg vil jeg bare ligge å tenke. Noe jeg ikke orker nå. Sett på god musikk. Det hjelper som oftest. Edit: Noen som har hatt problemer med kontakter som ikke blir addet/ikke får opp inviten du har sendt eller lignende med googletalk? Endret 30. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Sett på god musikk. Det hjelper som oftest. Blir alltid liggende å tenke uansett. Legger meg uansett jeg. Gikk inn på thatslife.com , men det var bare dritt der. Så kom jeg fram til det; livet er bare dritt! Endret 30. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Sett på god musikk. Det hjelper som oftest. Blir alltid liggende å tenke uansett. Legger meg uansett jeg. Gikk inn på thatslife.com , men det var bare dritt der. Så kom jeg fram til det; livet er bare dritt! God natt da lille Tomat. *tapå* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nå legger jeg meg. Jeg kommer tilbake i alle fall en gang før jeg reiser til Frankrike (jeg skal mellomlande et døgn i oslo i morgen så ) Hygg dere i mellomtiden! *tapå* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jau, skal til mamma's jobb i morgen :tgreen: (skulke en kjip utflukt) Ny sykkel har jeg fått. Nå kan jeg sykle på natten igjen! Savner Coca cola sykkelen til Hakan Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Tidlig kveld idag god natt folx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg