Herr Brun Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Men jeg har ny adresse!=) Javel? Får spørre Renate da =) Edit: Hvis jeg sender til Tone Lise Dahl, Edvard Griegs vei 6, 3513 Hønefoss, kommer det til feil person da? Endret 30. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 ... og restraining order. Hø? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 God tur da Brun, kom deg på nett mest mulig Ironi? Som sagt så er jeg alltid seriøs. Hvem kan si noe annet. Jeg! JEG! JEG! Spør Renate, spør Stine. Ingen av dem husker adressen min uansett! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg! JEG! JEG! Pøh Stikker å ser på litt mythbusters jeg- hareem Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 God tur da Brun, kom deg på nett mest mulig Ironi? Som sagt så er jeg alltid seriøs. Hvem kan si noe annet. Jeg! JEG! JEG! Spør Renate, spør Stine. Ingen av dem husker adressen min uansett! Nei, men dem får tak i på en eller annen måte. I tilfelle du ikke så forrige edit: Hvis jeg skriver til Tone Lise Dahl, Edvard Griegs vei 6, 3513 Hønefoss, kommer det til deg da? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Herr brun: Desperat? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Stemoren min er sur fordi jeg flytter ut. Bitch. Hun ga meg mange gode argumenter til å flytte ut.. Endret 30. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 I tilfelle du ikke så forrige edit: Hvis jeg skriver til Tone Lise Dahl, Edvard Griegs vei 6, 3513 Hønefoss, kommer det til deg da? Selvfølgelig! Byttet adresse og hele pakka med ei som het Eva Nordmann før jeg! (Slemt av deg å legge ut uskyldige personers adresse!) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Stemoren min er sur fordi jeg flytter ut. Bitch. Hun ga meg mange gode argumenter til å flytte ut.. Off. Men det er i orden at du flytter ut? Når skjer det i så fall? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 I tilfelle du ikke så forrige edit: Hvis jeg skriver til Tone Lise Dahl, Edvard Griegs vei 6, 3513 Hønefoss, kommer det til deg da? Selvfølgelig! Byttet adresse og hele pakka med ei som het Eva Nordmann før jeg! (Slemt av deg å legge ut uskyldige personers adresse!) Du la den ut selv i so4... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Stemoren min er sur fordi jeg flytter ut. Bitch. Hun ga meg mange gode argumenter til å flytte ut.. Du flytter ut i en alder av 16 år? Hva skal du for no a? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Herr brun: Desperat? No sånn ja Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Stemoren min er sur fordi jeg flytter ut. Bitch. Hun ga meg mange gode argumenter til å flytte ut.. Off. Men det er i orden at du flytter ut? Når skjer det i så fall? Helt OK at jeg flytter, er faktisk min rett etter at jeg er blitt 16 å velge hvor jeg skal bo selv. Flytter ut så fort jeg kan. Men fikk en flotte SMS av stemoren min da hun fikk vite at jeg skal flytte ut hvor det stod noe som; Nå har du såret faren din-for livet. Koslig. Det er en grunn til at jeg flytter ut. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Herr brun: Desperat? No sånn ja Barnerov! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Stemoren min er sur fordi jeg flytter ut. Bitch. Hun ga meg mange gode argumenter til å flytte ut.. Du flytter ut i en alder av 16 år? Hva skal du for no a? Flytte til moren min fordi stemoren min er gal. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Herr brun: Desperat? No sånn ja Barnerov! Jeg er eldre enn han. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) YeY Share the pain er med oss i dag å Da er kvelden reddet! @tone: og jeg er eldre enn deg Endret 30. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ha en flotters kveld alle stabile folkene her + et par andre. *poff* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Herr brun: Desperat? No sånn ja Barnerov! Jeg er en måned yngre enn henne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg