danielsn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Aksdal, tenker jeg! Er nå ett stykke det da... + ferje. AHA, hadde vert artig å møtes en gang jeg skal dit. Håper på å kanskje ta en tur i høstferien Endret 30. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 muhaha. Jeg sitter på laptop da min stasjonære PC eksploderte sist søndag. Nå må jeg vandre inn i forumets seriøse del for å spørre om PC-kjøperåd. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 muhaha. Jeg sitter på laptop da min stasjonære PC eksploderte sist søndag. Nå må jeg vandre inn i forumets seriøse del for å spørre om PC-kjøperåd. Nei nei, da må du spør i delen som har med hardware å gjøre vettu. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nå skal jeg snakke med pappa om flytting snart.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) jeg kjeder meg så halvveis. Edit: jeg starta å ete halv 6 ellerno, og er enda ikke ferdig. går treigt her. Endret 30. august 2005 av Gohan Lenke til kommentar
An.Skaal Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 hei på dere! Dette er et eksempel på en totalt meningsløs melding... hmm... nei kanskje den ikke var så meningsløs like vel.. jo det var den. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nå skal jeg snakke med pappa om flytting snart.. Flytt til tone, du kan få henne, så flytter jeg til ketchez (eller får med meg hele familien i omfådet der) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Det var vanskelig å lese i forumet når jeg har blokka bilder fra forumet. Svar-knappene er borte *Små Grå - Nøtteknekker* (Aker reklamesangen) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nå skal jeg snakke med pappa om flytting snart.. Flytt til tone, du kan få henne, så flytter jeg til ketchez (eller får med meg hele familien i omfådet der) Kunne blitt kosli. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 hei på dere! Dette er et eksempel på en totalt meningsløs melding...hmm... nei kanskje den ikke var så meningsløs like vel.. jo det var den. Hallo du, du har kommet til rett sted, for dette er tråden for de meningsløse inleggene Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nå skal jeg snakke med pappa om flytting snart.. Flytt til tone, du kan få henne, så flytter jeg til ketchez (eller får med meg hele familien i omfådet der) Hvorfor gir du bort ting du ikke eier? Og hvorfor snakker du om meg som om jeg er en ting? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Sorry, men Tone og jeg har allerede avtalt. Så du får nok finne deg en annen vestlandstjei. Torgeir: Snakker du vestlandsk? Gøy: Det ble servert is rett på rommet EDIT: Hmm.. Jeg begynner visst å bli paranoid, tenkte på idol-tone jeg... Endret 30. august 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Nå skal jeg snakke med pappa om flytting snart.. Flytt til tone, du kan få henne, så flytter jeg til ketchez (eller får med meg hele familien i omfådet der) Hvorfor gir du bort ting du ikke eier? Og hvorfor snakker du om meg som om jeg er en ting? Ja er du ikke en ting da EDIT: stjele -> gi bort Endret 30. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Sorry, men Tone og jeg har allerede avtalt. Så du får nok finne deg en annen vestlandstjei. Torgeir: Snakker du vestlandsk? Gøy: Det ble servert is rett på rommet EDIT: Hmm.. Jeg begynner visst å bli paranoid, tenkte på idol-tone jeg... Kenneth har blitt gal! "Pass opp for gal moderator" Endret 30. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 EDIT: stjele -> gi bort Skikkelig søtt, men det går nok ikke vennen. Kenneth: Jeg tror de fleste er klar over at du kun snakker om idol-Tone om du snakker om ei Tone. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Fikk lattis da jeg så denne limstiften mamma hadde kjøpt til meg. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Det står det på de linjerte bøkene våre også. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Carl M: Ja, jeg gjorde nettopp det. Vero_NiCa: HAHAHHAHA Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Pfft. Gi meg svart lim. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg