Dahl Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hva i all verden har skjedd med HW-designet nå? Ser helt merkelig ut. Ingen farger eller bilder, med unntak av ingressbilder og enkelte reklamer. Sliter vel med serverproblemer igjen... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Seriøst.... JEG KLIKKER SNART!! Hardware.no skinnet suger *** mildt sagt Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Siden det var så mye snakk om skinnet, håper dette ikke er support; er det bare jeg som har mistet forummenyen på venstre side? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hva i all verden har skjedd med HW-designet nå? Ser helt merkelig ut. Ingen farger eller bilder, med unntak av ingressbilder og enkelte reklamer. Sliter vel med serverproblemer igjen... Clear cache/cookies Finn stilarket og refresh dette Se på HWno sitt nye design Eventuelt skift til gammelt skin igjen Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Seriøst.... JEG KLIKKER SNART!! Hardware.no skinnet suger *** mildt sagt Skift til det gamle da.. jævla whiner Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ahh, takk svamp. Synes skinnet var greit jeg... Logoen var litt liten. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg håper for all del de var hjemmelagde, hvis ikke skal du ha en panserbuk De var hjemmelagde, ja. Må lage en worklogg en gang. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hardware.no skinnet suger *** mildt sagt Skift til det gamle da.. jævla whiner Kan jeg bytte til det gamle på www.hardware.no? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hardware.no skinnet suger *** mildt sagt Skift til det gamle da.. jævla whiner Kan jeg bytte til det gamle på www.hardware.no? haha.. sorry.. men uansett.. whining er unødvendig Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 alle som syter over det nye hardware designet = whore!! dere skal være glad at de gidder oppdatere designet for og gjøre ting bedre. og ja ting er bedre det er bare dere innbarka nerder som er så forbanna fordomsfulle mot alt som er nytt. vedder på at halvparten av dere fortsatt sitter med win 2000 look på XP'n deres. gi det nye en sjangse så skal dere se at dere blir og like det når dere blir vant til det. og slapp av, selvfølgelig er det litt innkjøringsproblemer, annet er jo ikke og vente. og til sist, bare en påminnelse: min mening er deres lov. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg legger meg om... 15 minutter. Phax, hvordan går det med den endringen av døgnrytmen din? Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Phax, hvordan går det med den endringen av døgnrytmen din? relativt dårlig. la meg 6 inatt og sto opp klokken 14. mine 8 timers søvn der ja.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Phax, hvordan går det med den endringen av døgnrytmen din? relativt dårlig. la meg 6 inatt og sto opp klokken 14. mine 8 timers søvn der ja.. Jeg kan kjøpe døgnrytmen din billig... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 phax, skal vi gjøre et forsøk? Legg deg samtidig med meg (23.30), så ser vi om du klarer å sove til klokka 08 i morgen.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Går ikke an å legge seg 23.30 da.. Vær litt realistisk! Lenke til kommentar
robB Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Siden det var så mye snakk om skinnet, håper dette ikke er support; er det bare jeg som har mistet forummenyen på venstre side? Refresh. Samme skjedde med meg og jeg refresha. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ikke sant disse er kule? http://www.stress.no/Products.aspx?hid=2&cid=165&pid=3312 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Noen mods som kan svare på hvorfor slipknot_fan har fått en relativt lang ferie? Generell dårlig oppførsel på forumet. alle som syter over det nye hardware designet = whore!! dere skal være glad at de gidder oppdatere designet for og gjøre ting bedre. og ja ting er bedre det er bare dere innbarka nerder som er så forbanna fordomsfulle mot alt som er nytt. vedder på at halvparten av dere fortsatt sitter med win 2000 look på XP'n deres. gi det nye en sjangse så skal dere se at dere blir og like det når dere blir vant til det. og slapp av, selvfølgelig er det litt innkjøringsproblemer, annet er jo ikke og vente. og til sist, bare en påminnelse: min mening er deres lov. *le høyt og kose på phax* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg