Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som husker addressen til den siden man kunne zoome langt inn på et bilde?

norgeibilder.no? Google earth?

Nei, det var et bilde med en megazoom...

Det var en by i bakgrunnen, og mange fabrikker og biler i nærheten elns. ....

Ah, den husker jeg. Men ikke adressen. :hmm:

Lenke til kommentar

Da er jeg i følge KK:

Smugslankeren

Du er en flink jente(jaha?), gjerne en perfeksjonist, både med hensyn til klær, hjem og jobb. Når du sammenligner deg med andre, ser du at du er slank og veltrent. Likevel tenker du litt for mye på mat og trening. Hvorfor slanker du deg i smug? Er det fordi du vet at andre vil reagere? Du er kanskje vant til å få komplimenter for utseendet. Husk at du også også har andre og viktigere kvaliteter. Løft blikket og se at du ikke trenger å tenke på mat og slanking hele tiden. Betro deg til noen(Javel!?!) om dine tanker om kropp og kosthold. Kanskje er ikke spinning og magerost det du trenger mest?

Vilt. :p KK ass..
Lenke til kommentar
Da er jeg i følge KK:
Smugslankeren

Du er en flink jente(jaha?), gjerne en perfeksjonist, både med hensyn til klær, hjem og jobb. Når du sammenligner deg med andre, ser du at du er slank og veltrent. Likevel tenker du litt for mye på mat og trening. Hvorfor slanker du deg i smug? Er det fordi du vet at andre vil reagere? Du er kanskje vant til å få komplimenter for utseendet. Husk at du også også har andre og viktigere kvaliteter. Løft blikket og se at du ikke trenger å tenke på mat og slanking hele tiden. Betro deg til noen(Javel!?!) om dine tanker om kropp og kosthold. Kanskje er ikke spinning og magerost det du trenger mest?

Vilt. :p KK ass..

Etter det inntrykket je ghar av deg :p Så stemmer den testet ganske godt :green::p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...