Bruker-33331 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Noen som husker addressen til den siden man kunne zoome langt inn på et bilde? norgeibilder.no? Google earth? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Noen som husker addressen til den siden man kunne zoome langt inn på et bilde? norgeibilder.no? Google earth? Nei, det var et bilde med en megazoom... Det var en by i bakgrunnen, og mange fabrikker og biler i nærheten elns. .... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Noen som husker addressen til den siden man kunne zoome langt inn på et bilde? norgeibilder.no? Google earth? Nei, det var et bilde med en megazoom... Det var en by i bakgrunnen, og mange fabrikker og biler i nærheten elns. .... Ah, den husker jeg. Men ikke adressen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Noen som husker addressen til den siden man kunne zoome langt inn på et bilde? norgeibilder.no? Google earth? Nei, det var et bilde med en megazoom... Det var en by i bakgrunnen, og mange fabrikker og biler i nærheten elns. .... Vet hvilken, men ikke sida. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ser på meg som svært heldig... Fikk internett i går, ett minutt etter at jeg kom på nettet røk PSUen... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 KEKE. Tilbake fra bytur. Bowling, dobbel cheeseburger og innlevering av herpa Ipod unnagjort. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Vet hvilken, men ikke sida. Grr! ingen side, ingen fil Bundy! Du har 24 timer på deg!! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Da var mail sendt til telenor (igjen), for å få de til å åpne linja vår for ftp-trafikk etc. En gang til nå, og jeg ringer å ber de dra til hælvette EDIT: *glede seg til å bytte til hadeland energi * Endret 30. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Vet hvilken, men ikke sida. Grr! ingen side, ingen fil Bundy! Du har 24 timer på deg!! *Bryte sammen* Jammen jeg vet jo ikke hvor den er! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Da er jeg i følge KK: SmugslankerenDu er en flink jente(jaha?), gjerne en perfeksjonist, både med hensyn til klær, hjem og jobb. Når du sammenligner deg med andre, ser du at du er slank og veltrent. Likevel tenker du litt for mye på mat og trening. Hvorfor slanker du deg i smug? Er det fordi du vet at andre vil reagere? Du er kanskje vant til å få komplimenter for utseendet. Husk at du også også har andre og viktigere kvaliteter. Løft blikket og se at du ikke trenger å tenke på mat og slanking hele tiden. Betro deg til noen(Javel!?!) om dine tanker om kropp og kosthold. Kanskje er ikke spinning og magerost det du trenger mest? Vilt. KK ass.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Joachim, sånn som jeg kjenner deg var det en svært god profil på deg. Btw, hva i helvete tok du en test i KK for? KK = jenteblad. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Da er jeg i følge KK: SmugslankerenDu er en flink jente(jaha?), gjerne en perfeksjonist, både med hensyn til klær, hjem og jobb. Når du sammenligner deg med andre, ser du at du er slank og veltrent. Likevel tenker du litt for mye på mat og trening. Hvorfor slanker du deg i smug? Er det fordi du vet at andre vil reagere? Du er kanskje vant til å få komplimenter for utseendet. Husk at du også også har andre og viktigere kvaliteter. Løft blikket og se at du ikke trenger å tenke på mat og slanking hele tiden. Betro deg til noen(Javel!?!) om dine tanker om kropp og kosthold. Kanskje er ikke spinning og magerost det du trenger mest? Vilt. KK ass.. Etter det inntrykket je ghar av deg Så stemmer den testet ganske godt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg leser KK eller Elle når jeg sykler (sånn ergometersykkel-greie). Mamma leser enten det eller andre ting når hun sykler, KK og Elle er greit fordi det ikke er sååå mye spennende (siste nummer av KK var lavmål) og jeg klarer samtidig å sykle med relativt god intensitet. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg har ingen venner jeg! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg har ingen venner jeg! Men du har jo meg Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Jeg har ingen venner jeg! Men du har jo meg Snakker om ordentlige venner... sånn som jeg kjenner personlig. EDIT: Hva står 1337 for... Endret 30. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Slå av dataen. 1337-Leet. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) LEET = 1337 Endret 30. august 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Slå av dataen. 1337-Leet. Har fortsatt ingen venner... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Har du ikke en bamse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg