Mato Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 http://my.opera.com/community/party/ Om folk ikke har fått det med seg. Kult! Nå har jeg en lovelig registrert Opera Det er så genialt det der, slipper eg å søke etter ¤%(¤ på Onkel Google etter hver formatering har du ikke hørt om asta-killer ??? verden mest geniale side Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hi hi. Så artig. *Prøve ut.* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) http://my.opera.com/community/party/ Om folk ikke har fått det med seg. Kult! Nå har jeg en lovelig registrert Opera Det er så genialt det der, slipper eg å søke etter ¤%(¤ på Onkel Google etter hver formatering har du ikke hørt om asta-killer ??? verden mest geniale side Men dette er lovlig, det er ikke asta-killer Edit: Her blir det liv, RAI RAI! Evt. så er dere sløve som faen! Endret 30. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Så stille det er her for tiden, hva har skjedd med folk? Nå fikk jeg lyst på te igjen... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Så stille det er her for tiden, hva har skjedd med folk? Nå fikk jeg lyst på te igjen... De sover vel Hva er det med deg og te? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 WoW! Det kjørte en bil forbi! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 WoW!Det kjørte en bil forbi! Wow, det er en fin bil. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 WoW!Det kjørte en bil forbi! Wow, det er en fin bil. :!: Så trøtt jeg var visst. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 JA! den var svart! steike! jeg kjeder meg ikke! har ikke lite å gjøre! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Da var en Creative Zen Micro (Med tøff grønnfarge) og en Creative HQ1700 bestilt. Kunne ha kjøpt en bedre spiller, kanskje, men jeg trenger ikke mer. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Svar åp mail fra Deli, det er H-melk som brukes i kaffen. Dersom du går på en av butikkene med to maskiner (hvor nå de er, har aldri sett det) er det H-melk på den ene, og lettmelk på den andre. Skummet-melk blir visst for tynt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Da var en Creative Zen Micro (Med tøff grønnfarge) og en Creative HQ1700 bestilt. Kunne ha kjøpt en bedre spiller, kanskje, men jeg trenger ikke mer. DOH, leste feil. Endret 30. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Da var en Creative Zen Micro (Med tøff grønnfarge) og en Creative HQ1700 bestilt. Kunne ha kjøpt en bedre spiller, kanskje, men jeg trenger ikke mer. Du er klar over kvaliteten på micro? Et lite tips. Når u har den i lomma. Pass på at lydkabelen er trukket ut. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 De sover vel Hva er det med deg og te? Nei, ikke noe spesielt.. Har fått litt te-dilla de siste dagene bare.. *nyte sin 2. kopp på 2 dager* Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Da var en Creative Zen Micro (Med tøff grønnfarge) og en Creative HQ1700 bestilt. Kunne ha kjøpt en bedre spiller, kanskje, men jeg trenger ikke mer. Du er klar over kvaliteten på micro? Et lite tips. Når u har den i lomma. Pass på at lydkabelen er trukket ut. Kompis hadde den i 8 dager før han måtte levere den tilbake. Dårlig kontakt i lydutgangen... Jeg vil ha Zen Sleek, jeg. Hmm, The Island i kveld, er den verdt å svi av penger på? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hmm, The Island i kveld, er den verdt å svi av penger på? Jeg syntes ialelfall den var helt okei.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Da var en Creative Zen Micro (Med tøff grønnfarge) og en Creative HQ1700 bestilt. Kunne ha kjøpt en bedre spiller, kanskje, men jeg trenger ikke mer. Du er klar over kvaliteten på micro? Et lite tips. Når u har den i lomma. Pass på at lydkabelen er trukket ut. Kompis hadde den i 8 dager før han måtte levere den tilbake. Dårlig kontakt i lydutgangen... Jeg vil ha Zen Sleek, jeg. Jeg må bytte in min fr andre gang nå, men den klikker alltid når jeg skal sende over sangene (har de ikke på PC'en) og må derfor vente til det funker en gang. Vil ikke miste samlingen min. Vil ha sleek jeg også. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Glem det. Endret 30. august 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hmm, The Island i kveld, er den verdt å svi av penger på? Jeg syntes ialelfall den var helt okei.. Jeg synes at den sugde! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Noen som husker addressen til den siden man kunne zoome langt inn på et bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg