Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://my.opera.com/community/party/

 

Om folk ikke har fått det med seg.

Kult! Nå har jeg en lovelig registrert Opera :)

Det er så genialt det der, slipper eg å søke etter ¤%(¤ på Onkel Google :nei: etter hver formatering :whistle:

har du ikke hørt om asta-killer ??? verden mest geniale side

Men dette er lovlig, det er ikke asta-killer :)

Edit: Her blir det liv, RAI RAI!

Evt. så er dere sløve som faen!

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Da var en Creative Zen Micro (Med tøff grønnfarge) og en Creative HQ1700 bestilt. Kunne ha kjøpt en bedre spiller, kanskje, men jeg trenger ikke mer.

Du er klar over kvaliteten på micro? Et lite tips. Når u har den i lomma. Pass på at lydkabelen er trukket ut.

Kompis hadde den i 8 dager før han måtte levere den tilbake. Dårlig kontakt i lydutgangen... Jeg vil ha Zen Sleek, jeg. :dribble:

 

Hmm, The Island i kveld, er den verdt å svi av penger på?

Lenke til kommentar
Da var en Creative Zen Micro (Med tøff grønnfarge) og en Creative HQ1700 bestilt. Kunne ha kjøpt en bedre spiller, kanskje, men jeg trenger ikke mer.

Du er klar over kvaliteten på micro? Et lite tips. Når u har den i lomma. Pass på at lydkabelen er trukket ut.

Kompis hadde den i 8 dager før han måtte levere den tilbake. Dårlig kontakt i lydutgangen... Jeg vil ha Zen Sleek, jeg. :dribble:

Jeg må bytte in min fr andre gang nå, men den klikker alltid når jeg skal sende over sangene (har de ikke på PC'en) og må derfor vente til det funker en gang. Vil ikke miste samlingen min.

 

Vil ha sleek jeg også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...