Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Da debuterer jeg i SO(så og si ivertfall).

 

Mye å tenke på for tiden. Kjæresten min er i militæret og kom hjem fra 5-dagers feltøvelse på fredag. Kommunikasjonen har ikke vært helt på topp etterpå, hun er syk og generelt utslitt. Jeg er ikke spesielt redd for at vi ikke skal holde ut, men har vært litt ekstra tungt de siste dagene. Ser heller ikke ut som om hun kan komme hjem til helga da det er noen vakter som skal tas. Så jeg ser henne antageligvis ikke før om nesten to uker, og bursdagen hennes er neste tirsdag. :( Hun er i Stavanger akkurat nå, og det hadde selvfølgelig vært digg og kommet på besøk til henne nå til helga om hun ikke kan komme hjem. Problemet er jo at det skal være så h****** dyrt å reise fra Molde til Stavanger, må regne med en tusenlapp hver vei, i tillegg til opphold og mat. Og så er det jo ikke sikkert at jeg får sett henne noe særlig selv om jeg kommer nedover. Så det frister ikke så veldig akkurat...

 

I tillegg kom det en kjekk beskjed fra forsikringselskapet mitt i dag, jeg rygget på en bil for et par uker siden. Det viste seg at pappa ikke hadde lest gjennom avtalen godt nok(bilen er registrert på ham), og det er en egenandel på ansvarsdelen hvis sjåføren er under 24 og det er hans skyld. Siden det ikke er tvil om at det var min feil får jeg nå en regning på 6000kr + 30% bonustap. Yay. Kunne spart 6000kr ved å føre opp pappa som sjåfør.

Dette har jeg IKKE råd til da jeg er lærling med 7200kr utbetalt i måneden.

Spesielt ikke nå når jeg holder på å flytte inn i ny leilighet som vil koste meg 4000kr måneden, i tillegg til alt jeg må kjøpe inn av småting og møbler. Yay.

 

Som den hobbyfotografen jeg er hadde jeg jo planlagt å spare til digital speilrefleks(D70s, ca. 12.000kr). Etter at jeg begynte på leilighetprosjektet nedgraderte jeg kameraønsket til Canon Powershot g6 (ca. 5000kr). Etter at jeg fikk vite om det forsikringstullet er vel kameraplanene skubbet laaangt framover i tid.

 

Må få satt opp stua mi skikkelig, tror jeg har godt av å synke ned i sofaen sammen med et glass whisky og en god film.

 

Skal ikke påstå at livet suger, for så lenge jeg er sammen med dama kan jeg ikke klage. Hun er fantastisk. Men det er litt kjipt iblant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...