:---{D Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Tone, jeg ser deg jo ikke i msn-lista mi uansett jo. () Nå jeg skal legge meg ned for å dø? RPP? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Driver alltid å tenker jeg skal rydde litt opp på msn'en jeg også, men helvete eller da. Får være grenser hva man skal gidde å gjøre. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 *fikse ringetone av vokalen i Dimmu Borgir - Det Nye Riket* Gamle damer skal skremmes! Stemmer for å bruke denne da: Fin_mld_tone.zip Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 4.Runkemuskelen for trent seg grundig, da dama fortsatt bor hjemme Litt mer info enn vi stengt tatt hadde bruk for. Kan legge til ett 5 punkt--> Eg har blitt mere åpen Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Tone, jeg ser deg jo ikke i msn-lista mi uansett jo. () Nå jeg skal legge meg ned for å dø? that's the spirit Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 *fikse ringetone av vokalen i Dimmu Borgir - Det Nye Riket* Gamle damer skal skremmes! Stemmer for å bruke denne da: Mens vi er inne på Dimmu Borgir, mye mye bra låter fra den kanten ja Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 *fikse ringetone av vokalen i Dimmu Borgir - Det Nye Riket* Gamle damer skal skremmes! Stemmer for å bruke denne da: Mens vi er inne på Dimmu Borgir, mye mye bra låter fra den kanten ja Pass deg, ellers kaller dem deg satanist snart. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 *fikse ringetone av vokalen i Dimmu Borgir - Det Nye Riket* Gamle damer skal skremmes! Stemmer for å bruke denne da: Mens vi er inne på Dimmu Borgir, mye mye bra låter fra den kanten ja Joda. De har sine øyeblikk.. Funker fett til spilling f.eks Forresten. Jeg og en kompis leste teksten til Dimmu Borgir - Antikrist som dikt i musikktimen... Lærern så litt sjokka ut ja Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 *Endre kildekoden* Psh, hva skal det hjelpe for da. Sett grayscale på gif-ene! Siden jeg ikke har tilgang til de filene så er muligheten å endre adressen i forumkoden til nye gif bilder Da kan jeg godt ha bilde av meg selv istedenfor + og - Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) "Faen, jeg har tre Kennether! På tide å skjerpe seg." :o Endret 29. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Siden jeg ikke har tilgang til de filene så er muligheten å endre adressen i forumkoden til nye gif bilder Da kan jeg godt ha bilde av meg selv istedenfor + og - Ja, bilde av deg var en god idé. Slutt med de tåpelige unnskyldningene og skaff deg tilgang nåda! Men nuh må jeg sove, forelesning i objektorientert programmering på n00bnivå 12:15 imorgen. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Var var laptopen slått på, og jeg har "lagt" meg. I tillegg har vi fått wlan i dag, så da blir jeg med dere en stund utover natten Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Forresten. Jeg og en kompis leste teksten til Dimmu Borgir - Antikrist som dikt i musikktimen... Lærern så litt sjokka ut ja Haha, så jævlig genialt!! Enslaved, Opeth og galehuset Gorgoroth har også mange bra låter, så har vi Mayhem å Darkthrone ++ Satanist?? næh..liker musikken For det er så jævla bra! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Siden jeg ikke har tilgang til de filene så er muligheten å endre adressen i forumkoden til nye gif bilder Da kan jeg godt ha bilde av meg selv istedenfor + og - Ja, bilde av deg var en god idé. Slutt med de tåpelige unnskyldningene og skaff deg tilgang nåda! Fant faktisk ut at jeg hadde tigang til ganske mye lurefakseri. Hadde egentlig trodd Ueland og Co hadde sikra tingene mer enn som så, men det er kanskje ikke så veldig essensielt det der jeg kunne røre... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Forresten. Jeg og en kompis leste teksten til Dimmu Borgir - Antikrist som dikt i musikktimen... Lærern så litt sjokka ut ja Haha, så jævlig genialt!! Enslaved, Opeth og galehuset Gorgoroth har også mange bra låter, så har vi Mayhem å Darkthrone ++ Joda.. Likte spes blikket fra de kristne jentene i klassen Uansett.. setter på litt "satanistmusikk" nå jeg.. Så jeg får sove.. Natta allesammen Endret 29. august 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Natta allesammen Natta! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Forresten. Jeg og en kompis leste teksten til Dimmu Borgir - Antikrist som dikt i musikktimen... Lærern så litt sjokka ut ja Fette overlegent. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Nå skal jeg sove. God natt. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Nå skal jeg sove. God natt. Natta til deg å og god bedring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg