Fredrik Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Neida, penger har ingenting å si. Ikke prøv å innbille oss at du mener det engang. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Neida, penger har ingenting å si. Ikke prøv å innbille oss at du mener det engang. Ok, ingenting var kanskje å ta i litt. La meg endre det til "penger betyr ikke alt" da. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ok, ingenting var kanskje å ta i litt. La meg endre det til "penger betyr ikke alt" da. "Penger betyr ikke alt, det er jo noe som heter gull også". ? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Penger er ikke alt. Si det til en høyremann (gutt i dette tilfellet), og du får en masse spørsmålstegn tilbake. Penger er ikke alt, så lenge du er lykkelig. om du da bor i en hule eller pallas,har ellers lite og si! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Reelle verdier er fint ja. Hihi.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hmm, god slutt på Jack Bauer der. Har sett 3-4 episoder av 24 i år: Første episode, siste episode, en episode i midten og har fått med meg litt småting som sikkert blir en hel episode ekstra. Vet noen hva 10,5 vil handle om som hu dama nevnte helt på slutten når hun sa hva som skulle komme utover kvelden? Også så jeg på Aperrentice til 24 begynte, ble skikkelig overraska når veggen bare trakk seg opp og en hel gjeng av tilskuere åpenbarte seg. Skikkelig tøft! Jeg har tatt det opp, så hvis en eneste levende sjel avslører for meg hvem som vant er der døde!! (Og heller ikke tull med at for eksempel Jen vant.( eller Kelly)) Håper på at Kelly vant selv . TSP Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 And so ends the story of Jack Bauer.Or does it? Nooo Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Nei, det kommer nok en sesong til skal du se. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Nei, det kommer nok en sesong til skal du se. Desverre, skikkelig søppel tar aldri slutt Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Nei, det kommer nok en sesong til skal du se. Desverre, skikkelig søppel tar aldri slutt Slutter ikke før det blir skikkelig dårligt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Må bare få sagt at jeg ikke ser på penger i det hele tatt. Det viktigste er at man er et hyggelig og omgjenglig menneske., Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ja, jeg var litt spent på det der. Kommer det en ny sesong? 10,5 hørtes spennende ut. Men jeg vet lite om det. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Må bare få sagt at jeg ikke ser på penger i det hele tatt. Det viktigste er at man er et hyggelig og omgjenglig menneske., May I? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 "Den debatten tapte du så det sang, Høybråten..." Hint: TV2 NÅ! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Må bare få sagt at jeg ikke ser på penger i det hele tatt. Det viktigste er at man er et hyggelig og omgjenglig menneske., May I? Nå må vi være litt snille med Joachim da. Jeg tror på Joachim... Han er en hyggelig og ordentlig fyr, selv om han har litt annet politisk ståsted enn mange av oss andre! -- KEKEKE. Nå har jeg slettet 27 forummedlemmer fra MSN. 11 igjen, noen av de forsvinner hvis de aldri snakker med meg. Hva er vitsen med å ha folk på lista som man aldri snakker til? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg tror på Joachim... Det er ikke tøft å skille seg ut fra mengden. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 KEKEKE. Nå har jeg slettet 27 forummedlemmer fra MSN. 11 igjen, noen av de forsvinner hvis de aldri snakker med meg. Hva er vitsen med å ha folk på lista som man aldri snakker til? Hvorfor må folk neven sånt i SO? om du ikke hadde sagt det hadde jeg ikke tennkt over det. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 "Den debatten tapte du så det sang, Høybråten..." Hint: TV2 NÅ! Rakk akkurat å få med meg "...Og der var tiden ute" =/ Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 hah! jeg sitter igjen med 35 av 74 kontakter etter min opprydding tidligere i dag! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Nei, det kommer nok en sesong til skal du se. Desverre, skikkelig søppel tar aldri slutt I hope you are incorrect. VENNLIGST IKKE LAG EN SESONG TIL! Dø, 24. DØ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg