Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, god slutt på Jack Bauer der.

Har sett 3-4 episoder av 24 i år: Første episode, siste episode, en episode i midten og har fått med meg litt småting som sikkert blir en hel episode ekstra. :grin:

 

Vet noen hva 10,5 vil handle om som hu dama nevnte helt på slutten når hun sa hva som skulle komme utover kvelden?

 

Også så jeg på Aperrentice til 24 begynte, ble skikkelig overraska når veggen bare trakk seg opp og en hel gjeng av tilskuere åpenbarte seg. Skikkelig tøft! :cool:

Jeg har tatt det opp, så hvis en eneste levende sjel avslører for meg hvem som vant er der døde!! (Og heller ikke tull med at for eksempel Jen vant.( eller Kelly))

Håper på at Kelly vant selv :) .

 

TSP

Lenke til kommentar
Må bare få sagt at jeg ikke ser på penger i det hele tatt. Det viktigste er at man er et hyggelig og omgjenglig menneske.,

May I?

 

:lol:

Nå må vi være litt snille med Joachim da. Jeg tror på Joachim... Han er en hyggelig og ordentlig fyr, selv om han har litt annet politisk ståsted enn mange av oss andre! ;)

--

KEKEKE. Nå har jeg slettet 27 forummedlemmer fra MSN. 11 igjen, noen av de forsvinner hvis de aldri snakker med meg. Hva er vitsen med å ha folk på lista som man aldri snakker til?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...