Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvd å fortelle faren din det? Han er vel grei?

Ja da. Men nå har de jo fått to nye barn sammen, dessuten tror jeg ikke han gidder å skille seg siden vi andre ikke liker henne.

 

Tror egentlig ikke han tar det så ille opp at jeg skal flytte. Tror han har skjønt at jeg har hatt lyst på det en stund.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Småkjipt det da. =\

Own3d by reality.

 

 

Hei Tomat-Ulf, snakk litt seriøst med faren din først. Si at du mener om stemoren og slikt.

 

Det er jo tross alt faren og moren din som skal "holde" deg blid og i god behold... (Både mentalt og physisk, trur jeg)

 

Han vet hva jeg mener om stemoren min. Og jeg tror han skjønner at jeg tror at jeg kommer til å få det bedre hos moren min.

Lenke til kommentar
En kamerat av meg er utro....skal jeg si det til dama hans?

Yeah. Utroskap er fyskam.

I know... Har i ettertid fått vite at eksen min hadde vær utro 2 ganger... Tror egentlig jeg burde fått vite det, slik at jeg kunne fått gjort det slutt.

 

Han bør skjerpe seg, eller så blir ketchez sinna!

Lenke til kommentar

Alltid lurt på hvorfor så få barn bor hos pappa når de har skilte foreldre. Jeg hadde foretrukket det uten tvil, mamma hadde vært tom for cash etter et par år... En venn av meg bor hos sin mor, etter en skillsmisse, og nå, tre år etter, sjekker de priser på varer i butikken og leser tilbudsanonser... Synes litt synd på dem... Ikke at det er noe galt i det, moren kan ta seg en jobb, men likevel.

Lenke til kommentar
Småkjipt det da. =\

Own3d by reality.

 

 

Hei Tomat-Ulf, snakk litt seriøst med faren din først. Si at du mener om stemoren og slikt.

 

Det er jo tross alt faren og moren din som skal "holde" deg blid og i god behold... (Både mentalt og physisk, trur jeg)

 

Han vet hva jeg mener om stemoren min. Og jeg tror han skjønner at jeg tror at jeg kommer til å få det bedre hos moren min.

Da trur jeg faren din vil forstå, si at du ikke vil bu sammen med stemoren din og at du vil bu hos moren din inntil videre.

Lenke til kommentar
Alltid lurt på hvorfor så få barn bor hos pappa når de har skilte foreldre. Jeg hadde foretrukket det uten tvil, mamma hadde vært tom for cash etter et par år...

Skal jeg nevne at moren min nesten ikke har penger, mens faren min er veldig rik? Alikevel flytter jeg til moren min. Penger er ikke alt.

Lenke til kommentar
Alltid lurt på hvorfor så få barn bor hos pappa når de har skilte foreldre. Jeg hadde foretrukket det uten tvil, mamma hadde vært tom for cash etter et par år...

Skal jeg nevne at moren min nesten ikke har penger, mens faren min er veldig rik? Alikevel flytter jeg til moren min. Penger er ikke alt.

Neida, penger har ingenting å si. Men hadde jeg bodd hos pappa, ville jeg jo vært alene halve uken - hadde ikke gjort meg noe. Pappa liker å spise ute - hadde ikke gjort meg noe det heller. Men uansett, valget er ditt, og du må gjerne flytte til mor. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...