Mato Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvordan kan jeg klare å si til pappa at jeg skal/vil flytte til mamma. Så må jeg kjappe meg også. Damn. bare pakke og si at du dra ?? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvordan kan jeg klare å si til pappa at jeg skal/vil flytte til mamma. Så må jeg kjappe meg også. Damn. bare pakke og si at du dra ?? Tja. Pappa skal kjøpe ny data til meg nå så... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvordan kan jeg klare å si til pappa at jeg skal/vil flytte til mamma. Så må jeg kjappe meg også. Damn. bare pakke og si at du dra ?? Tja. Pappa skal kjøpe ny data til meg nå så... Dataen kommer til mamman din sin addr., og fakturaen til pappan din sin addr. Det enkle er ofte det beste... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Endelig, etter noen timer med databygging for broderen er jeg endelig på plass foran min nye Samsung 17" LCD. Gud bedre så god plass det ble på pulten plutselig. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvordan kan jeg klare å si til pappa at jeg skal/vil flytte til mamma. Så må jeg kjappe meg også. Damn. "hei pappa, jeg vil flytte til mamma" Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvordan kan jeg klare å si til pappa at jeg skal/vil flytte til mamma. Så må jeg kjappe meg også. Damn. "hei pappa, jeg vil flytte til mamma" Blir nok den.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvordan kan jeg klare å si til pappa at jeg skal/vil flytte til mamma. Så må jeg kjappe meg også. Damn. "hei pappa, jeg vil flytte til mamma" Blir nok den.. Funker det ikke å ha bytteordning? eller bor de langt fra hverandre? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Funker det ikke å ha bytteordning? eller bor de langt fra hverandre? Skal være der annenhver helg, så det blir motsatt av det som har vært til nå. En uke her, en uke der orker jeg ikke. Endret 29. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Funker det ikke å ha bytteordning? eller bor de langt fra hverandre? Skal være der annenhver helg, så det blir motsatt av det som har vært til nå. En uke her, en uke der orker jeg ikke. Det skal ikke være lett Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Er hos pappa i annenhver helg, og hos mamma resten... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Min ordning: 4 veker jos fattern 4 veker hos muttern (Fattern jobber 4 veker i nordsjøen så det ordner seg.) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 En av to ekteskap går dørken. Hvorfor gifte seg? Jeg mener. Om du skulle hoppe i fallskjerm og fikk vite at halvparten av fallskjermene ikke funka, så ville du driti i å hoppe. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvordan kan jeg klare å si til pappa at jeg skal/vil flytte til mamma. Så må jeg kjappe meg også. Damn. Hvorfor skal du flytte? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 En kamerat av meg er utro....skal jeg si det til dama hans? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvordan kan jeg klare å si til pappa at jeg skal/vil flytte til mamma. Så må jeg kjappe meg også. Damn. Hvorfor skal du flytte? Fordi stemoren min er gal og moren min er snill. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 En kamerat av meg er utro....skal jeg si det til dama hans? Snakk heller litt seriøst med han først, eventuelt true han med at hvis ikke han sier noe så sier du det. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvordan kan jeg klare å si til pappa at jeg skal/vil flytte til mamma. Så må jeg kjappe meg også. Damn. Hvorfor skal du flytte? Fordi stemoren min er gal og moren min er snill. Prøvd å fortelle faren din det? Han er vel grei? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Da er det film.. American History X see ya Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 En kamerat av meg er utro....skal jeg si det til dama hans? Hvor god venn er damen hans? hvor god venn er ham? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg