lceman™ Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Siste Ordet 4, Spam/support=ban Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Trenger hjelp nå. Hva het forfatteren (og boka) som forteller om en fyr som dro i fra familien i byen til en liten skog? Artig bok.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Kjøpte en sånn en for 100 spenn i dag. Funker som bare det! *spille Supersportic* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Trenger hjelp nå. Hva het forfatteren (og boka) som forteller om en fyr som dro i fra familien i byen til en liten skog? Artig bok.. 'Doppler' av Erlend Loe? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Trenger hjelp nå. Hva het forfatteren (og boka) som forteller om en fyr som dro i fra familien i byen til en liten skog? Artig bok.. 'Doppler' av Erlend Loe? Det stemmer. Det var for øvrig ikke en liten skog, men Nordmarka i Oslo... Lenke til kommentar
EVH Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 når jeg så på postcounten min nå, så synes jeg tallet virka veldig kjent.. får man ikke postcounts av å poste i offtopic kanskje? Er ganske sikker på at jeg hadde nesten samme antall for et par uker siden =P Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 når jeg så på postcounten min nå, så synes jeg tallet virka veldig kjent.. får man ikke postcounts av å poste i offtopic kanskje? Er ganske sikker på at jeg hadde nesten samme antall for et par uker siden =P OT teller ikke på postcounten, nei.... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 når jeg så på postcounten min nå, så synes jeg tallet virka veldig kjent.. får man ikke postcounts av å poste i offtopic kanskje? Er ganske sikker på at jeg hadde nesten samme antall for et par uker siden =P Får ikke det serru. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Da var jeg ferdi med leksene Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 noen som vet om denne siden er "trygg" ??? http://msn.41m.com/ kan jo være et nyttig hjelpemidel for dere msn horer Hmm... Jeg fylte nå inn passord og greier jeg... Fikk ikke noe svar men... Tvilsomme saker. Oj, se der ja. Mitt msn nick ble nå: "http://msn.41m.com - Free site to see who deleted/blocked you on msn." Takk for teoriprøvelinkier. Der var det ihvertfal 2 steder jeg ikke har vært. En test til: http://www.dagbladet.no/dinside/2000/12/06/231867.html Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Da var jeg ferdi med leksene Lekser er stress, men gjør dem når jeg kommer hjem fra skolen så jeg har vert klar som ett egg lenge Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Haha, you dumb fucks. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Skjedd med avatar fredrikrb? Jeg har for det meste tegnelekser, og de tar tid. derfor jeg har brukt så lang tid på de. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) digge på nintendomusikk Skulle ønske at jeg fikk spilt dette på anlegget i stua Endret 29. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
sigz Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ohh yeah! Lekser er for tapere.. Neida. Lekser er viktig det. Nå er det Guild Wars time Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ikke skjedd noe mer med avatar enn at jeg har fjernet den. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ok, ikke le nå, vær så snill . Akkurat nå nettopp ringte det en fyr i fra Aftenposten. -Hei du, jeg ringer fra Aftenposten, er din mor hjemme? -Nei, svarte jeg. (Selv om hu egentlig var/er det....) -Hmm, neivel. Men er du datter i huset? -Nei... Jeg er sønnen... *taust øyeblikk på rundt 3 sek* Åja.. Beklager! Menne da kan jeg ringe igjen en annen gang da. Ha det! Ikke nok med det, jeg ser jo faktisk ut som en 12åring også i følge meg selv hvertfall... I love my body! Hah, du tror det var flaut? For et par år siden, hadde jeg veldig langt hår. Alt for langt. Når det er Sankthans der hvor jeg bor, Laksevåg i Bergen, lager de et schwært bål av masse tønner, og tenner det på. Så har de scene og masse boder og greier, og grilling. På scenen stod et eller annet band og spilte, og jeg skulle finne min bror blant alle de fler hundre menneskene som var der, fordi han skulle legge seg. Da jeg ikke kan finne ham noe sted, spør jeg dem på scenen, når de var ferdig med sangen de holdt på med, om de kunne rope opp Sigve Kvam (Min brors navn). Joda, helt greit det. "Unnskyld, jeg har en melding til Sigve Kvam. Kan du komme bort til scenen? Det står en søster her og venter på deg." klinget det ut av høyttalerne, og utover store deler av Laksevåg. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ikke skjedd noe mer med avatar enn at jeg har fjernet den. Jeg savner den! bare overser innleggene dine når du ikke har avatar.. Er lissom på avatarer man kjenner igjen folk.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Avatarer har faktisk ganske mye å si, merklig med det... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Oh my god Anette! Er du tilbake alt? Edit: Hvorfor kan man ikke ha advarsels-grafen i sort? Endret 29. august 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg