Share the pain Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Lmao! Endret 29. august 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg blir forveksla med broren eller faren min av og til :\ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg har da fortalt om TeleNordic-mannen som ringte: "XX AS vær så god!" "Hej du, æ ring fra telenordic, æ faren din hjæmme, æ ska sælg ham mobilløsninga!" "Jeg tror nok ikke pappaen min skal ha noen mobilløsninger fra deg nei, hvor har du fått nummeret vårt fra? Du er vel klar over at vi har reservert oss?" "E det du som e han (pappas navn) kanskje? Æ tru'kke du veit noko om detta" "Du, jeg foreslår at du setter meg over til sjefen din sporenstreks, så vi får klaret opp i dette". "E det du som e han (pappas navn" gjenntar han, "Nei, jeg er nok sønnen hans, men vet utmerket godt hva han trenger av mobilløsninger" "Åh, e du sønnen hans. Du hørrres ut som ei dame!" sa han, og la på. Husker jeg var skikkelig forbannet i lang tid, særlig fordi jeg har temmelig dyp og "bærende stemme" (nok til at den store tykke læreren min kom inn på hotellrommet på klassetur og sa "Joachim, jeg har slitt med bærende stemme jeg også, det er ikke lett, men du må nesten prøve å dempe stemmen litt". Ergo burde jeg ikke akkurat høres ut som en dame). Uansett, godter meg hver gang det står i Avisen at Callsenteret til Telenordic ikke har utbetalt lønn. Det fortjener de ikke heller! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hørtes ut som om han fornærma deg med vilje O_o Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Var det ftz som hadde fått det da? Trodde det var jeg jeg Ja, jeg prata til deg da. Må du ha nicket ditt foran alt som er til deg ellår? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hørtes ut som om han fornærma deg med vilje O_o Ja. Sendte mail til TeleNordic hvor jeg ba om en skjerping av oppførselen på callsenteret, fikk aldri svar dessverre. Men tror nok det var en svært bevisst fornærmelse... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Var det ftz som hadde fått det da? Trodde det var jeg jeg Ja, jeg prata til deg da. Må du ha nicket ditt foran alt som er til deg ellår? Nope, klarer det uten nick. men trodde du mente at jeg burte gå å slappe av Men det gidder jeg ikke. (er litt trøtt) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Den kan jo være lys og bærende. Liek, skrikete, eller noe. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg blir forveksla med broren eller faren min av og til :\ ...Og hvor ille er det i forhold å bli forvekslet med en jente/dame.... Litt forskjell liksom . Det interessantehadde i vært og visst hvor gammel han trodde jeg var som jente/dame Fysj! Jeg avskyr sprøyter, kommer kanskje på tale! OG joakim, det hørtes ut som han fornærma deg med vilje... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Den kan jo være lys og bærende. Liek, skrikete, eller noe. Siden musikklæreren fortalte at jeg var det man kalte "en brummer", og at jeg sang temmelig dypt, tviler jeg på det. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Joakim JOACHIM! Omg, Når skal du lære deeg det?!? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Nå har jeg sitti med lekser siden halv 6 i dag. er ikke halvferdig en gang. har igjen halve denna oppgaven, og en til, som skal være ferdig til i morra :\ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Den kan jo være lys og bærende. Liek, skrikete, eller noe. Siden musikklæreren fortalte at jeg var det man kalte "en brummer", og at jeg sang temmelig dypt, tviler jeg på det. Jeg treffer B uten problemer. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Skrikende... Ser det for meg Joachim, ikke så ille det der, syns jeg, jeg hadde ikke brydd meg om noen forvekslet meg med faren min, med moren min derimot... Uansett tror jeg grunnen til at han trodde du var faren, var den "voksne" formuleringen din, hvis du sa det du skrev Kjetil baklengs: Ikke tøft, men det er litt gøy Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg vil spille hl2 dm nå :\ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Den kan jo være lys og bærende. Liek, skrikete, eller noe. Siden musikklæreren fortalte at jeg var det man kalte "en brummer", og at jeg sang temmelig dypt, tviler jeg på det. Da ble du rett og slett eid av en telefonselger. Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg har da fortalt om TeleNordic-mannen som ringte: "E det du som e han (pappas navn) kanskje? Æ tru'kke du veit noko om detta" koffor spurte han du var faren når han etterpå sa at du hørtes ut som ei dame? han kan ikkje ha følt med^^ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Skrikende... Ser det for meg Joachim, ikke så ille det der, syns jeg, jeg hadde ikke brydd meg om noen forvekslet meg med faren min, med moren min derimot... Uansett tror jeg grunnen til at han trodde du var faren, var den "voksne" formuleringen din, hvis du sa det du skrev Kjetil baklengs: Ikke tøft, men det er litt gøy Jeg sa det jeg skrev ja. Jeg er "telefonansvarlig" temmelig ofte, og vet hvordan en telefon bør besvares foretningsmessig. Siden denne typen ringte kontornummeret, var jeg liksom innstilt i det moduset. Men han forvekslet meg ikke med pappa, men med "ei dame" Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg har da fortalt om TeleNordic-mannen som ringte: "E det du som e han (pappas navn) kanskje? Æ tru'kke du veit noko om detta" koffor spurte han du var faren når han etterpå sa at du hørtes ut som ei dame? han kan ikkje ha følt med^^ Han skulle ta igjen for at jeg krevde å snakke med sjefen hans. Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Jeg har da fortalt om TeleNordic-mannen som ringte: "E det du som e han (pappas navn) kanskje? Æ tru'kke du veit noko om detta" koffor spurte han du var faren når han etterpå sa at du hørtes ut som ei dame? han kan ikkje ha følt med^^ Han skulle ta igjen for at jeg krevde å snakke med sjefen hans. ja, det forstod eg og, at det var jo bare for å fornærme... Endret 29. august 2005 av toen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg