Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har da fortalt om TeleNordic-mannen som ringte:

 

"XX AS vær så god!"

"Hej du, æ ring fra telenordic, æ faren din hjæmme, æ ska sælg ham mobilløsninga!"

"Jeg tror nok ikke pappaen min skal ha noen mobilløsninger fra deg nei, hvor har du fått nummeret vårt fra? Du er vel klar over at vi har reservert oss?"

"E det du som e han (pappas navn) kanskje? Æ tru'kke du veit noko om detta"

"Du, jeg foreslår at du setter meg over til sjefen din sporenstreks, så vi får klaret opp i dette".

"E det du som e han (pappas navn" gjenntar han,

"Nei, jeg er nok sønnen hans, men vet utmerket godt hva han trenger av mobilløsninger"

"Åh, e du sønnen hans. Du hørrres ut som ei dame!" sa han, og la på. Husker jeg var skikkelig forbannet i lang tid, særlig fordi jeg har temmelig dyp og "bærende stemme" (nok til at den store tykke læreren min kom inn på hotellrommet på klassetur og sa "Joachim, jeg har slitt med bærende stemme jeg også, det er ikke lett, men du må nesten prøve å dempe stemmen litt". Ergo burde jeg ikke akkurat høres ut som en dame).

 

Uansett, godter meg hver gang det står i Avisen at Callsenteret til Telenordic ikke har utbetalt lønn. Det fortjener de ikke heller!

Lenke til kommentar
Jeg blir forveksla med broren eller faren min av og til :\

...Og hvor ille er det i forhold å bli forvekslet med en jente/dame.... Litt forskjell liksom ;) .

 

Det interessantehadde i vært og visst hvor gammel han trodde jeg var som jente/dame :hmm:

 

Fysj! Jeg avskyr sprøyter, kommer kanskje på tale!

OG joakim, det hørtes ut som han fornærma deg med vilje...

Lenke til kommentar

Skrikende... Ser det for meg :wee:

 

Joachim, ikke så ille det der, syns jeg, jeg hadde ikke brydd meg om noen forvekslet meg med faren min, med moren min derimot...

Uansett tror jeg grunnen til at han trodde du var faren, var den "voksne" formuleringen din, hvis du sa det du skrev :)

 

 

Kjetil baklengs: Ikke tøft, men det er litt gøy :)

Lenke til kommentar
Skrikende... Ser det for meg :wee:

 

Joachim, ikke så ille det der, syns jeg, jeg hadde ikke brydd meg om noen forvekslet meg med faren min, med moren min derimot...

Uansett tror jeg grunnen til at han trodde du var faren, var den "voksne" formuleringen din, hvis du sa det du skrev :)

 

 

Kjetil baklengs: Ikke tøft, men det er litt gøy :)

Jeg sa det jeg skrev ja. Jeg er "telefonansvarlig" temmelig ofte, og vet hvordan en telefon bør besvares foretningsmessig. Siden denne typen ringte kontornummeret, var jeg liksom innstilt i det moduset. Men han forvekslet meg ikke med pappa, men med "ei dame"

Lenke til kommentar
Jeg har da fortalt om TeleNordic-mannen som ringte:

 

 

"E det du som e han (pappas navn) kanskje? Æ tru'kke du veit noko om detta"

koffor spurte han du var faren når han etterpå sa at du hørtes ut som ei dame?

 

han kan ikkje ha følt med^^

Han skulle ta igjen for at jeg krevde å snakke med sjefen hans.

ja, det forstod eg og, at det var jo bare for å fornærme...

Endret av toen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...