applemania Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Stakk ikke du hjem på lørdag, da? Nettopp. Hvis jeg skulle rukket å være utro, måtte det ha vært en forjævlig kjapp en Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det lukter Cherry Coke av pepsien min, men det smaker (desverre) ikke sånn... Cherry coke smaker parfyme Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Icedude bor i Brøttum og disser Lillehammer. Mannfolk det Mer direkte så disser jeg vel illehamringer De er noen intolerante, egoistiske drittsekker hele gjengen! Iallefall de jeg har gått i klasse med så langt... Men det finnes jo alltid noen unntak da... Hvis jeg ser deg så skal du faen meg få høre noen utvalgte ØBfraser "Nei - legga seg vel" ? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det har vært forferdlige 10 dager uten internett Regner med at alle har lidd en stor nød uten min tilstedeværelse! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Fikk lyst og plante en underart/sterilisert hasj plante hos naboen sitt blomsterbedd. Alså planten funker ikke, bare dekor og oppstemthet Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det lukter Cherry Coke av pepsien min, men det smaker (desverre) ikke sånn... Cherry coke smaker parfyme Synes du? Jeg elsker det. Og Dr. Pepper får vi jo faktisk "tappet i EU" nå. Cherry coke'en må jeg jo kjøpe importert til 28 kr på Centra. Men det er jo nam! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Både dr.pepper og cherry coke smaker som at noen har mistet shampoo i dem eller noe Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 FRB: :!: Fin dag i dag, alt er rolig, unntatt magen min da. Men det er alltid noen som roper "Gass, gass gass!" på rommet likevel, så det gjør ingenting. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det har vært forferdlige 10 dager uten internett Regner med at alle har lidd en stor nød uten min tilstedeværelse! Ja, gjett. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det har vært forferdlige 10 dager uten internett Regner med at alle har lidd en stor nød uten min tilstedeværelse! Ja, gjett. Hører jeg et snev av sarkasme? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Stakk ikke du hjem på lørdag, da? Nettopp. Hvis jeg skulle rukket å være utro, måtte det ha vært en forjævlig kjapp en Se bildet jeg postet, og du vet hva du skal gjøre resten av dagen.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det lukter Cherry Coke av pepsien min, men det smaker (desverre) ikke sånn... Måtte lese det der et par ganger før jeg fikk med meg at det stod "pepsien" og ikke "penisen", hvis noen lurte. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hareeeem! *dævve* Nå har jeg spist fiskesuppe! naaam Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg spiser AnAnAs Nam! Var å hente et nytt kamera til test i stad. Et slikt: Skal bli interessant Jeg vil også spise AnAnAs Det så fælt ut! Elske/hate-design deluxe! Hvordan er det til nå?? ----------------------------------------------- En amerikaner som er på besøk har tidenes feteste genser! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 En amerikaner som er på besøk har tidenes feteste genser! OMG. Mååå haaa. *drool* Strongbad FTW! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Funker ikke å skifte avatar.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det lukter Cherry Coke av pepsien min, men det smaker (desverre) ikke sånn... Måtte lese det der et par ganger før jeg fikk med meg at det stod "pepsien" og ikke "penisen", hvis noen lurte. Gutten som nesten virket hyggelig i dag, har vist seg å ha en far som bortimot kunne vært medlem av "spis de rike". Leser et innlegg i aftenposten, og denne faren er i mot alt det jeg og min familie representerer. Tror ikke jeg skal bli for god venn med ham ass.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Funker ikke å skifte avatar.. Fin, ehm, blomst? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det lukter Cherry Coke av pepsien min, men det smaker (desverre) ikke sånn... Måtte lese det der et par ganger før jeg fikk med meg at det stod "pepsien" og ikke "penisen", hvis noen lurte. Gutten som nesten virket hyggelig i dag, har vist seg å ha en far som bortimot kunne vært medlem av "spis de rike". Leser et innlegg i aftenposten, og denne faren er i mot alt det jeg og min familie representerer. Tror ikke jeg skal bli for god venn med ham ass.. Kanskje oldefaren hans er sosialist. Det er nok best å være på den sikre siden, og ikke bli venn med noen. Evt. få seg en fantasivenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg