Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha spilte The Curse Of Monkey Island igjen i natt, etter ALLE disse åra, fy flate for ett kanon psill det der er :w00t:  Uslåelig stemninn :yes:

Jeg også! :D Og om fire timer har jeg det fjerde spillet.

Hmm om 4 timer :!: :whistle: Ja skulle nesten gått til anskaffelse av dette eg også, ska se om eg finner det billig i byen i dag :w00t:

Lenke til kommentar

Spist boller, sjokolade og drukket brus. Spilt monkey island, sett en film og tre episoder med simpsons. Samt lagt til 300 nye sanger i mappa mi, og det er det jeg ordner med nå, musikk.

Har så utrolig begivenhetsrike dager jeg.

 

Står opp 06:30 når jeg skal på skolen jeg..

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
Edit: God morgen hbsand.  :D

hbsand, til og med.

 

Jeg klarte å forsove meg. Var oppe i 5-tiden, og var oppe en 20-30 minutter før jeg la meg igjen. Så klarte jeg å forsove meg. Våknet igjen klokken 7:45, og det ringte inn klokken 7:50. Perfekt, men jeg klarte nå å være på skolen til 8:05. Utrolig hva man klarer med å kjappe seg litt, ha sekken ferdigpakket (gjorde det for en gangs skyld i går kveld) og skippe frokosten. Edit: Leif

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
Edit: God morgen hbsand.  :D

hbsand, til og med.

 

Jeg klarte å forsove meg. Var oppe i 5-tiden, og var oppe en 20-30 minutter før jeg la meg igjen. Så klarte jeg å forsove meg. Våknet igjen klokke 7:45, og det ringte inn klokken 7:50. Perfekt, men jeg klarte nå å være på skolen til 8:05. Utrolig hva man klarer med å kjappe seg litt, ha sekken ferdigpakket (gjorde det for en gangs skyld i går kveld) og skippe frokosten.

Er ikke du 17 da? :wee:

 

Nei, jeg ventet ikke at dere skulle forstå den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...