Fredrik Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 tysk? er vel heller fransk? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Sa til meg selv, "I dag skal du ikke bruke penger på mat". Lunsjen i dag ble cola og baguett på Herkules. Ja, der tror ejg har vert. Jeg kjedet meg litt der, så jeg gipp på elkjøp å klaget på alle skrivefeilene de hadde skrevet om produkter Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Ja, der tror ejg har vert. Jeg kjedet meg litt der, så jeg gipp på elkjøp å klaget på alle skrivefeilene de hadde skrevet om produkter Klaget du på skrivefeil? Skolen min ligger «rett over gaten» for Herkules omtrent, bare litt lenger ned. ^^ Endret 29. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Ja, der tror ejg har vert. Jeg kjedet meg litt der, så jeg gipp på elkjøp å klaget på alle skrivefeilene de hadde skrevet om produkter Klaget du på skrivefeil? Skolen min ligger «rett over gaten» for Herkules omtrent, bare litt lenger ned. ^^ Jepp, f.eks. "AMD athlon 3ghz". Jeg blir så irritert av sånne feil. *komme på besøk når camping-sesongen starter igjenn* Blir som regel litt kjedelig med gprs-net. Endret 29. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 åh jesus kraist, var visst ikke onsdagen vi drar til tyskland, men i morra tidlig det...ææææ jeg er jente, bruker å pakke minst ei uke i forveien *stress* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 åh jesus kraist, var visst ikke onsdagen vi drar til tyskland, men i morra tidlig det...ææææ jeg er jente, bruker å pakke minst ei uke i forveien *stress* LOL! Dere jenter er rare..! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Off tu zeh doctor. Standard behandling. Resept på noe piss og fysioterapi. Fikk ikke diagnose engang. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Off tu zeh doctor. Standard behandling. Resept på noe piss og fysioterapi. Fikk ikke diagnose engang. faen så dårlig. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Je vais aller au coiffeur, au revoir! Je ne parle pas francais. Edit: Omg! Mp3 i morgen!! Endret 29. august 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Har fri i midttimen i matte nå :\ er faktisk pinelig lett matte. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 sånn da har eg vært på aetat og alle hifi butikkene i stavanger noe må jeg jo slå i hjel dagene med jeg har hatt demo på masse dig stuff i dag Lenke til kommentar
robB Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg er syk, har vært det hele helga. Fredrik, det er grunnen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg er syk, har vært det hele helga. Fredrik, det er grunnen. Alrighty then! Bruce Springsteen - [The Rising #14] Paradise [5:39] *fikse tråd i PR&S* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jaja dere, hvordan har vi det i dag da? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Je vais aller au coiffeur, au revoir! Sorry, kan ikke tysk. Faen ta min viljestyrke. Sa til meg selv, "I dag skal du ikke bruke penger på mat". Lunsjen i dag ble cola og baguett på Herkules. Den er jo så god. Du har ikke viljestyrke, haha! Jeg har faktisk ikke kjøpt mat i dag Det jeg skrev var forsåvidt fransk. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 jeg er en jævel til å pakke, jeg er alle pakkeres gud har det bra jeg, var til legen og sjekket astma-tilstanden min, og den så nogen lunde litt bedre ut for en gangs skyld... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jaja dere, hvordan har vi det i dag da? litt trøtt , men det har noe meg at eg hoppet over det tullet med og sove i natt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jaja dere, hvordan har vi det i dag da? Jeg er i slaget! *Mekke frokost* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 nei , nå skal eg høre på musikk i stua , og drikke litt mere red bull ( it givs you wings ) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Nå har jeg vært og hentet mitt z-2300, 3 måneder og 2 dager etter at jeg sendte innet defekt z-2200. Netshop er TREGE!!! Nå er jeg sulten. Noen som har ideer til hva jeg kan ete? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg