Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Wh1te: Ja det er lurt å tenke slik avogtil. Man må minne seg på at man egentlig ikke har det så værst i forhold til andre.

 

Edit: God morgen hbsand.  :D

hømm dog hva er din unskylding for og sitte her hele natta ????

 

 

EDIT: kan ikke si det var skrevet noe spesielt mye di siste timene , slapoinger :D

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var jeg våken igjen. Der noen forbanna snekkere som driver å leker seg med sirkelsager og hammere utenfor. At ikke de kan begynne med sånnt etter kl 10:00. Men nå som jeg er oppe skal jeg jammen meg spille litt BF2 :yes:

 

Edit: var faktisk 28stk på Battlefield.no #3 i dag. Det var ikke dårlig. Vanligvis så er det nesten alldri noen der så tidlig.

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar
Da var jeg våken igjen. Der noen forbanna snekkere som driver å leker seg med sirkelsager og hammere utenfor. At ikke de kan begynne med sånnt etter kl 10:00. Men nå som jeg er oppe skal jeg jammen meg spille litt BF2 :yes:

Hehe. Det fikk meg til å tenke på at jeg får nye vinduer i dag :D

 

Det blir deilig ass, etter flere vintere på rad med vind som blåser rett gjennom de skrøplige gamle vinduene og som gjør meg syk :mad:

Lenke til kommentar

au , det med rygge hørtes ikke bra ut , Cheezcake kom deg til legen ASAP , men jeg regner med du får resept på betenelses dempende tabeletter og kanske smertestillende , det er standa hos legene for rygg smerter , di gidder ikke sjekke sjikklig

 

jeg hater og gå til leger , di får det altids til og virke som jeg syter og at jeg egntlig er helt frisk selv og jeg føler meg som et hælvette

Lenke til kommentar
Eg må få komt meg til legen selv en av dagene. Men nå er det sengen.

da svarte ikke på hvorfår du sitter oppe her hele natten :p

 

 

 

nå skal eg stikke ned på aetat , eg fikk inkallelse til et infomøte om dagpenger, greit nokk det , men svarfristen er så kort at eg må levere lappen personlig for at det skal komme fra før møtet :roll:

 

brevet ble skrevet det 23 og sent den 25 !! og fikk det 27 , og så er møtet det 30 , altså i morgen , er litt sløvt av aetat og sende ting så sent , men men jeg bor 5 min unna :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...