Neptun_ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 YES! Hører på svensk death metal med joiking. jasså? Klarte å rote meg borti en jalla winamp-radiokanal igjen. *Høre på asiatisk trance* Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 YES! Hører på svensk death metal med joiking. jasså? Klarte å rote meg borti en jalla winamp-radiokanal igjen. *Høre på asiatisk trance* Det jeg lurte på var bandet? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4751518 Skremmende. Synes jeg har forandret meg noe forferdelig! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det jeg lurte på var bandet? Fikk ikke med meg navnet. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4751518 Skremmende. Synes jeg har forandret meg noe forferdelig! Skummelt, egentlig likner du litt på meg på det bildet. Forsellen er egentlig bare at jeg har litt lengere hår, men jeg ser nesten sånn ut met "kort" vått hår Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4751518 Skremmende. Synes jeg har forandret meg noe forferdelig! Hva ketchez egentlig vil høre: Åhh, ja, du er enda heitere enn før. Jeg vil ha deg. NÅ, NÅ, NÅ! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4751518 Skremmende. Synes jeg har forandret meg noe forferdelig! Skummelt, egentlig likner du litt på meg på det bildet. Forsellen er egentlig bare at jeg har litt lengere hår, men jeg ser nesten sånn ut met "kort" vått hår RPP! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4751518 Skremmende. Synes jeg har forandret meg noe forferdelig! Hva ketchez egentlig vil høre: Åhh, ja, du er enda heitere enn før. Jeg vil ha deg. NÅ, NÅ, NÅ! Egentlig, kommer dette av en diskusjon med en kamerat på MSN. PM for meldingslogg. EDIT: Men, what the heck. Endret 28. august 2005 av ketchez Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4751518 Skremmende. Synes jeg har forandret meg noe forferdelig! Skummelt, egentlig likner du litt på meg på det bildet. Forsellen er egentlig bare at jeg har litt lengere hår, men jeg ser nesten sånn ut met "kort" vått hår RPP! Ja, skal se om jeg får fikset noe etter hvert. Jeg får gjøre det etter jeg har dusjet i morgen, mye enklere å se likheten da. Men det var nesten litt skumelt likt EDIT: Nå går jeg å tar meg en hodepine-tablett, har fått vondt i hode på eftaen/kvelden Endret 28. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det første bildet kan kanskje minne litt om deg ja Daniel, men ikke veldig. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det første bildet kan kanskje minne litt om deg ja Daniel, men ikke veldig. Med vått og litt kortere hår så. Klippe meg gidder jeg ikke i morgen, men vete det/legge i litt woks, og lade telefonen skal jeg nok klare. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Heter det i, eller på Kiwi? (butikken) Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Heter det i, eller på Kiwi? (butikken) Jeg sier "Jeg skal PÅ kiwi" Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det første bildet kan kanskje minne litt om deg ja Daniel, men ikke veldig. Med vått og litt kortere hår så. Klippe meg gidder jeg ikke i morgen, men vete det/legge i litt woks, og lade telefonen skal jeg nok klare. Lade en mobiltelefon? Du? Tror jeg ikke du greier. Får ikke sendt bilder fra min til dataen jeg!=/ Kanskje like godt så lite penger jeg har på kortet nå. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Søster lånte bilen min i helga. Bilen er en 86-modell Volvo 340. Foringen rundt styringa var gåen, og søss holdt på å bli drept av bilen MIN! Føler meg crappy... Bilen står forresten nå på verksted med kjøreforbud. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Det første bildet kan kanskje minne litt om deg ja Daniel, men ikke veldig. Med vått og litt kortere hår så. Klippe meg gidder jeg ikke i morgen, men vete det/legge i litt woks, og lade telefonen skal jeg nok klare. Lade en mobiltelefon? Du? Tror jeg ikke du greier. Får ikke sendt bilder fra min til dataen jeg!=/ Kanskje like godt så lite penger jeg har på kortet nå. Blåtann er fint veit du Og ja, tror kanskje jeg klarer å lade den. Har tross alt jobbet med å selge sånt Dæggern@ketchez: Du bor jo ikke så langt fra tanta og onkelen min jo! De bor litt sør for Askdal. Endret 28. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Søster lånte bilen min i helga. Bilen er en 86-modell Volvo 340. Foringen rundt styringa var gåen, og søss holdt på å bli drept av bilen MIN! Føler meg crappy... Bilen står forresten nå på verksted med kjøreforbud. vel. Du kan jo ikke kjøre den uansett så. Hvorfor i grønneste har du bil? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Blåtann er fint veit du Ja, og det hjelper jævlig mye. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Søster lånte bilen min i helga. Bilen er en 86-modell Volvo 340. Foringen rundt styringa var gåen, og søss holdt på å bli drept av bilen MIN! Føler meg crappy... Bilen står forresten nå på verksted med kjøreforbud. vel. Du kan jo ikke kjøre den uansett så. Hvorfor i grønneste har du bil? Kjøre den? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Blåtann er fint veit du Ja, og det hjelper jævlig mye. Jepp, det gjør det. Du bare stikker en sånn blåtandongle in i usb-pluggen, og sender bildet til dataen med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg