Herr Brun Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Arg! Jeg vil i spektrum den 30. september! Bestekompisen min skal (jeg og noen andre har kjøpt billetter + flybilletter i bursdagsgave til ham), men jeg er dessverre i Frankrike da. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 ODDRANE !!! START GOT PwNd!! ODDRANE ODDRANE ODDRANE Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Du bruker den ganske mye. Oh yeah. :love::love: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Clvn sin data får ikke nett, så han bruker en annen sin. Dessverre kommer han ikke inn på fora med den, og derfor fikk jeg i oppdrag å hilse dere alle sammen fra han! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Clvn sin data får ikke nett, så han bruker en annen sin. Dessverre kommer han ikke inn på fora med den, og derfor fikk jeg i oppdrag å hilse dere alle sammen fra han! Forumtøs Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Herr Brun... Skjerp deg da.. Jeg får fnatt i systemet Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Arg! Jeg vil i spektrum den 30. september! Bestekompisen min skal (jeg og noen andre har kjøpt billetter + flybilletter i bursdagsgave til ham), men jeg er dessverre i Frankrike da. Jeg vil, og jeg skal Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Mythbusters @ Discovery Channel! Koser meg med litt klokking, går ikke så altfor bra enda. Pc'en har hengt seg noen ganger, lurer på om det er HK som begrenser meg. Er blitt forkjølet og... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Herr Brun... Skjerp deg da.. Jeg får fnatt i systemet Du er kvitt meg snart Er det noen som har bildene av Dorthe Scappel? Jeg kjeder meg Endret 28. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Arg! Jeg vil i spektrum den 30. september! Bestekompisen min skal (jeg og noen andre har kjøpt billetter + flybilletter i bursdagsgave til ham), men jeg er dessverre i Frankrike da. Jeg vil, og jeg skal Jeg hater deg! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Arg! Jeg vil i spektrum den 30. september! Bestekompisen min skal (jeg og noen andre har kjøpt billetter + flybilletter i bursdagsgave til ham), men jeg er dessverre i Frankrike da. Jeg vil, og jeg skal Jeg hater deg! Hat meg også! Kjedeligste søndagen i manns minne, dette her. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Arg! Jeg vil i spektrum den 30. september! Bestekompisen min skal (jeg og noen andre har kjøpt billetter + flybilletter i bursdagsgave til ham), men jeg er dessverre i Frankrike da. Jeg vil, og jeg skal Jeg hater deg! Hat meg også! Kjedeligste søndagen i manns minne, dette her. Skal du på dt-konserten, hater jeg deg. Enkelt og greit. Enig angående søndagen da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Arg! Jeg vil i spektrum den 30. september! Bestekompisen min skal (jeg og noen andre har kjøpt billetter + flybilletter i bursdagsgave til ham), men jeg er dessverre i Frankrike da. Jeg vil, og jeg skal Jeg hater deg! *tapå* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Jeg skal ikke på DT-konsert. Var på de to siste, det får holde. Edit: Fy faen så stygg avataren mi var. Endret 28. august 2005 av Goophy Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Arg! Jeg vil i spektrum den 30. september! Bestekompisen min skal (jeg og noen andre har kjøpt billetter + flybilletter i bursdagsgave til ham), men jeg er dessverre i Frankrike da. Jeg vil, og jeg skal Jeg hater deg! Hat meg også! Kjedeligste søndagen i manns minne, dette her. Skal du på dt-konserten, hater jeg deg. Enkelt og greit. Enig angående søndagen da. Skal det ja. Jeg vil ha is. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Agh. Jeg har dratt på meg en skikkelig forkjølelse, håper jeg blir frisk nok til å dra på skolen i morgen. Kjedelig å være syk fjerde dagen. Ellers så har jeg blitt totalt hektet på City of Heroes, og jeg har fått jobb på Clas Ohlson. Endret 28. august 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 håper jeg blir frisk nok til å dra på skolen i morgen. Warning! Abnormal behavior detected. Vi skal på ekskusjon langt oppi en dal i morgen. Jeg gruer meg. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 håper jeg blir frisk nok til å dra på skolen i morgen. Warning! Abnormal behavior detected. Ja, det var vel litt rart det. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hey! Jeg ville også se bilde av søstra di Tonio, kan ikke bare fjerne det sånn nesten med en gang. Jeg var jo ikke her . Har ikke vært noen særlig beguivenhetsrik dag dette her.. Har ikke skrevet et eneste innlegg utenfor OffT på lenge. Men jeg vil jo så gjerne bidra til dette forumet , det er ikke lett. For å kommer litt mer inn på "IRL" kan jeg si at jeg har støvsuget i dag, ryddet, spist muffins, spist tre sjokoladeis, og ikke funnet på noe særlig fornuftig.... Min morfar hadde forresten bursdag i dag. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg skal ikke på DT-konsert.Var på de to siste, det får holde. Edit: Fy faen så stygg avataren mi var. Hvor er den grønne saken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg