Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arg! Jeg vil i spektrum den 30. september! :cry:

Bestekompisen min skal (jeg og noen andre har kjøpt billetter + flybilletter i bursdagsgave til ham), men jeg er dessverre i Frankrike da.

:cry:

Jeg vil, og jeg skal :tease:

Jeg hater deg!

Hat meg også! :D

 

Kjedeligste søndagen i manns minne, dette her. :hrm:

Skal du på dt-konserten, hater jeg deg. Enkelt og greit.

:cry:

 

Enig angående søndagen da.

Lenke til kommentar
Arg! Jeg vil i spektrum den 30. september! :cry:

Bestekompisen min skal (jeg og noen andre har kjøpt billetter + flybilletter i bursdagsgave til ham), men jeg er dessverre i Frankrike da.

:cry:

Jeg vil, og jeg skal :tease:

Jeg hater deg!

Hat meg også! :D

 

Kjedeligste søndagen i manns minne, dette her. :hrm:

Skal du på dt-konserten, hater jeg deg. Enkelt og greit.

:cry:

 

Enig angående søndagen da.

Skal det ja. :D

 

Jeg vil ha is.

Lenke til kommentar

Agh. Jeg har dratt på meg en skikkelig forkjølelse, håper jeg blir frisk nok til å dra på skolen i morgen. Kjedelig å være syk fjerde dagen.

 

 

Ellers så har jeg blitt totalt hektet på City of Heroes, og jeg har fått jobb på Clas Ohlson.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Hey!

 

Jeg ville også se bilde av søstra di Tonio, kan ikke bare fjerne det sånn nesten med en gang. Jeg var jo ikke her :( .

 

Har ikke vært noen særlig beguivenhetsrik dag dette her.. Har ikke skrevet et eneste innlegg utenfor OffT på lenge. Men jeg vil jo så gjerne bidra til dette forumet :hm: , det er ikke lett. For å kommer litt mer inn på "IRL" kan jeg si at jeg har støvsuget i dag, ryddet, spist muffins, spist tre sjokoladeis, og ikke funnet på noe særlig fornuftig.... Min morfar hadde forresten bursdag i dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...