sofarot Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Trent på både tom mave og med feber og alt mulig jeg, og jeg sitter her fortsatt. Ja, men med hjerteproblemer. Har selv hjerteproblemer, og det er lite kult... Tror jeg driter i og trene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Gjorde hva? retta mot meg? Jap... Stakk rett etter jeg skrev det... Det går bra nå!!! Skal på klassetur i morra så kommer ikke før fredag! Skal til jotunheimen og gå opp besseggen! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg gleder meg til skolen i morgen! Jeg har nemlig verdens beste utsikt, en digg jente som sitter rett foran meg. Jaja, nå skal jeg straks spise. Kylling for teh win. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Tok mobilen opp av lomme og det viser seg at jeg er på WAP og har ringt til to kompiser på ett minutt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg gleder meg til skolen i morgen! Jeg har nemlig verdens beste utsikt, en digg jente som sitter rett foran meg. Jaja, nå skal jeg straks spise. Kylling for teh win. Ser du rett hjem? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Tok mobilen opp av lomme og det viser seg at jeg er på WAP og har ringt til to kompiser på ett minutt. Mobilspøkelset slo til igjen. *mat* Endret 28. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg gleder meg til skolen i morgen! Jeg har nemlig verdens beste utsikt, en digg jente som sitter rett foran meg. Ser du rett hjem? Hverken moren eller katta mi er så digg som denne jenta. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg gleder meg til skolen i morgen! Jeg har nemlig verdens beste utsikt, en digg jente som sitter rett foran meg. heldiggris Gleder meg absolutt ikke til skolen imorra =P De tre første timene med norsk er så tunge at jeg ikke orker tenke på det engang Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Tok mobilen opp av lomme og det viser seg at jeg er på WAP og har ringt til to kompiser på ett minutt. Mobilspøkelset slo til igjen. Nah, tastlåsen slo seg av igjen. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg gleder meg til skolen i morgen! Jeg har nemlig verdens beste utsikt, en digg jente som sitter rett foran meg. Ser du rett hjem? Hverken moren eller katta mi er så digg som denne jenta. Er det søstra di? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Er det søstra di? Pwned! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Kaiern! Skal du ha den nye Stones cd'en ell? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Noen som vet om hva man kan gjøre for noe morsomt med en harddisk? Sånn bortsett fra å skru den fra hverandre. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Tonio, ja, du vil jo ikke hoppe til sengs, tenkte kanskje søstera di var tagbar...? Så søtt... Om hun er det eller ikke får du spørre Herr Brun eller danielsn om. For å si det sånn, du er laaangt på vei å foretrekke Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Tonio, ja, du vil jo ikke hoppe til sengs, tenkte kanskje søstera di var tagbar...? Så søtt... Om hun er det eller ikke får du spørre Herr Brun eller danielsn om. For å si det sånn, du er laaangt på vei å foretrekke Disser du søstra mi? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Disser du søstra mi? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Ettersom vi er inne på søstre, søstra mi er tøffest Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Ettersom vi er inne på søstre, søstra mi er tøffest NæHei. Min er så absolutt kulest. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Disser du søstra mi? http://www.modelguns.co.uk/images/satan11.jpg Kniver funker bedre, mer blod. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Disser du søstra mi? http://www.modelguns.co.uk/images/satan11.jpg Kniver funker bedre, mer blod. Dessuten får du med mer av hva som skjer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg