Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å trene på tom mage er ikke så farlig, men å trene mens du er syk er ikke bra. Når du trener, brytes kroppen ned, og du blir på en måte i "dårligere" form enn du var før du trente. Om du ser for deg en strek som går horisontalt, og kaller den formen din, vil den gå nedover når du trener.

 

Når du så tar et par dagers pause, stiger streken igjen, til et høyere nivå enn den var på før du trente. Da kan du trene igjen, og streken går ned, du tar pause, og streken går over det forrige nivået igjen. Du kommer altså i bedre og bedre form.

 

Om du trener når du er syk, har allerede denne streken gått nedover, og når du trener, går den enda lenger ned, uten at den går opp igjen i restitusjonsperioden. Du kommer altså ikke i bedre form, men du kan rett og slett gjøre formen verre :)

 

 

--

Nå tok jeg bilde av macen. Det skal postes her når jeg kommer hjem, og så skal det hånes av alle.

 

EDIT: Fredrik, hehe, hvordan og hvorfor gjorde du det? :D

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Svamp, spacetasten har vært vrien en stund, og i dag bestemte den seg for å øke "intensiviteten", så jeg tok igjen. Kastet det ut vinduet, smalt en hammer i det før jeg hoppet på det og kastet det i søppelkassen.

Skulle ønske jeg kunne gjøre det her... Har ofte klemt knallhardt på musa, så hardt at jeg håpte den skulle knekke, men det skjedde ikke.

Og rett som det er er det noen som smeller til tastaturet med knyttneven her, etterfulgt av banneord med mer :D

Lenke til kommentar

Woohoo!

 

/nick Folkehøgskolet0m.

 

Da var mitt år på folkehøgskole i gang. Linja Animasjon på Møre Folkehøgskole. Jeg ankom fredag, PC'en døde lørdag, TV'en er halvdød (les: Barnesikring, jeg trenger fjernkontroll for å skru den av. Fjernkontrollen ligger hjemme). I tillegg har vi daglig allsang (:ermm:), fisk opptil alt for mange ganger i uka, og Ravi&DJ Løv+masse annet dritt spillende fra tidlig morgen til sen kveld på stort sett hele internatet. Ellers har jeg det storveis. Lang fjelltur. 600m ganske bratt oppover, i øspøs regnvær. Det var jo.. kos. Får håpe resten av skoleåret blir like fett.

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
Woohoo!

 

/nick Folkehøgskolet0m.

 

Da var mitt år på folkehøgskole i gang. Linja Animasjon på Møre Folkehøgskole. Jeg ankom fredag, PC'en døde lørdag, TV'en er halvdød (les: Barnesikring, jeg trenger fjernkontroll for å skru den av. Fjernkontrollen ligger hjemme). I tillegg har vi daglig allsang (:ermm:), fisk opptil alt for mange ganger i uka, og Ravi&DJ Løv+masse annet dritt spillende fra tidlig morgen til sen kveld på stort sett hele internatet. Ellers har jeg det storveis. Lang fjelltur. 600m ganske bratt oppover, i øspøs regnvær. Det var jo.. kos. Får håpe resten av skoleåret blir like fett.

Du bekrefter mine tanker rundt folkehøgskolene.

Lenke til kommentar

De fleste jeg kjenner har ca. kun gode erfaringer med folkehøyskole, men så er det mange forskjellige skoler...

 

Jeg har forresten flyttet inn på internat, ganske gøy egentlig, blir kjent med mange forskjellige folk.

Men så er TV'n vår i live, anlegget funker, PC'n funker, folka er kule og kor er bare for dem som vil.... :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...