Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som husker at jeg tullet med en RAM-brikke til en gammel laptop i sommer, jeg har faktisk klart å selge brikken! Kun et tap på 74 kroner - og det var forsøket verdt! La inn annonse på bruktmarkedet - et halvt døgn etter har jeg mottatt to intressenter - en jeg har solgt den til!

 

Hvis folk er like interressert i den brikken jeg tøvet med i går, med EEC, blir jeg fornøyd!

Lenke til kommentar

Da var jeg hjemme fra fisketur. Begynte selfølgelig å regne, men fikk 5 fisk :w00t:

 

Etter en stund prøvde vi å rigle, det tok lang tid og ingen fisk, så prøvde vi med 2 rigler samtidig = de festet seg sammen og vi brukte 2 timer på å få dem i fra hverandre :sleep:

 

Nå er jeg sliten og lei og vil hjem til min egen datamaskin :( Vurderer faktisk å runne hl2 igjen :p

Lenke til kommentar

I hytte f1 [m1] (fra lty, eg 'lite, fattigslig (tre)hus')

 

1 mindre, enkelt hus som brukes i ferie og fritid h- ved sjøen, på fjellet / være på hytta i ferien

 

Kilde: ordbok.no

 

En hytte (fra lavtysk, «lite / fattigslig hus») er en bygning som oftest brukes som et feriehjem. Hytter blir ofte bygd i ellers lite bebodde områder eller i et område med spesielt fin natur, som på fjellet eller ved sjøen. I senere år har man også tatt i bruk ordet om store fritidsboliger på fjellet, selv om disse faller utenfor den egentlige definisjonen på hytte.

 

Kilde: http://no.wikipedia.org/wiki/Hytte

Endret av gsn
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg ordet hytte er galt, jeg foretrekker sommer/vintersted, sommerhus, landsted etc.

 

Ja, hytten jeg snakker om ligger ved et stort skianlegg. Med disse fasilitene er det mulig for f.eks. pappa å kunne være med på helgeturer, da han kan gjøre alt det han kan fra sitt kontor eller hjemmekontor. Men vi har ikke bredbånd - enda. Naboen har, så vi får se om vi må skaffe det vi også. Det viktigste, om jeg har forstått pappa rett, er av alle ting den utdaterte faxen...

 

Vi har dessuten tre bad, samtlige med vannkloset. Når jeg er på en hytte, vil jeg ha tid og mulighet til å slappe av. Hvor koselig og avslappende det er å måtte ut på utedo, tenne parafinlamper og lignende - kan diskuteres..

Lenke til kommentar

Ville kalt "hytten" Deres for sommer/vinterhus. Det er jo ikke i nærheten av en hytte... hehe.

 

3 bad?!? Det er jo det samme som me har i våres to hus!

 

En hytte skal ikke være med en.. nja.. la oss si 80m3 grunnareal... Og den må ikke ligge i nærheten av hoved vei, hus, og byer/landsbygder/fabrikker.

 

Noen enige?

Lenke til kommentar
Ville kalt "hytten" Deres for sommer/vinterhus. Det er jo ikke i nærheten av en hytte... hehe.

 

3 bad?!? Det er jo det samme som me har i våres to hus!

 

En hytte skal ikke være med en.. nja.. la oss si 80m3 grunnareal... Og den må ikke ligge i nærheten av hoved vei, hus, og byer/landsbygder/fabrikker.

 

Noen enige?

Jepp, helt enig. Men hadde vert helt ok, med innlagt strøm.

 

her ligger hytta vår.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...