Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Hehe, vet jo det jeg snakke jo med deg :grin::p

 

Tonio: Har ikke fått noen invitasjon, men sendte deg en.

 

Pokker! Hvem er det som nettopp fant ut at IPen ikke leder direkte til hvilken person det er. Det viser bare hvilken leverandør det er fra og hvem som er ledern osv.!

 

I am pwned! (eller hva det nå er alle sier...) :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yeeeeeees!

Da har man nettopp startet på en halvannen time lang download, som ble avsluttet av noe proxy -feil. Som jeg har hatt 3 ganger de siste dagene nå!

Er egentlig ikke store fila, men på den sida jeg laster ned fra får ikke medlemmer som ikke betaler mer enn 52kb/s....

 

MSN, Opera og IE kutta het ut. Merkelig nok virka Google talk da... :hmm:

Lenke til kommentar
Yeeeeeees!

Da har man nettopp startet på en halvannen time lang download, som ble avsluttet av noe proxy -feil. Som jeg har hatt 3 ganger de siste dagene nå!

Er egentlig ikke store fila, men på den sida jeg laster ned fra får ikke medlemmer som ikke betaler mer enn 52kb/s....

Google finner alltids noen andre sider med samme fila uten nødvendig registrering, eller har du prøvd det? :p

Lenke til kommentar
Bare meg eller er VG Nett dårlige i hue regning?
følge et estimat utarbeidet av Norsk Hydro var 120.000 mennesker til stede på A-ha-konserten. 60.000 mennesker var til stede på «The Lord of the Rings Symphony», og totalt sett var 150.000 mennesker innom Frognerparken i går, ifølge presseansvarlig Inger Setov i Norsk Hydro.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=288308

De samme menneskene var på to konserter?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...