Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mormor må sjenkes full hvis hun ikke skal bli pågående og paranoid og mase om at vi burde kjøpe en leilighet på vestkanten til henne, vi burde kjøpe en bil til henne, vi er så faens rike, og hun så faens fattig etc etc... To glass konjakk etterpå er alt i boks.

 

AnAnAs: Ikke moro... Besvimte på en fest en gang... Godt du er oppe og står igjen da! Vennene dine kunne da spandert taxi! :p

Lenke til kommentar

Der var den byturen over... Feira bursdagen til 2 venniner så dro sammen med de rundt omkring.. ikke mine steder helt vi var på så ble halv3 istedenfor halv4 bussen hjem.. han ene kameraten min greide å spy på nattbussen seff.. så da vi gikk av kjørte bussen 4m før de fant ut det.. så stoppa den og 2 securitas greier hoppa ut :p Ble en liten løpetur men greit nok.. litt trim er jo bra..

 

Hvem av forumfolka ga meg forumkos på blink? :p

 

anyway.. natta på meg..

Lenke til kommentar

Nei men klarer ikke å legge meg. Så noe eg ikke skulle sett og nå sitter eg her FLY forbanna og full av adrenalin! Steike det var rett før eg knuste neven gjenneom lcd'n her. Rett før eg eksploderte.

Steike!

 

Tror eg tar meg en tur med vofsen og tenke happy thoughts.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Nei men klarer ikke å legge meg. Så noe eg ikke skulle sett og nå sitter eg her FLY forbanna og full av adrenalin! Steike det var rett før eg knuste neven gjenneom lcd'n her. Rett før eg eksploderte.

Steike!

 

Tror eg tar meg en tur med vofsen og tenke happy thoughts.

Får jeg være så tøff og spørre om hva du så?

Lenke til kommentar

Hmm. En som heter Kenneth Gundersen som har lagt meg til i Google talk. Er det noen her fra forumet?

 

God morgen anyway, har nå vært våken i 2 timer. IPer er forresten en veldi interessant ting :grin: . Var en som sendte et særdeles uønsket innlegg på forumet som gjest (et klanforum (trialversion av IPB, hvor jeg er admin). Og ved hjelp av IPen han bestemte seg for å legge igjen. Vet jeg nå hvor han bor! :devil:

 

edit: admin ikke moderator ;)

 

TSP

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...