TSP Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) @ B|Real: Du som sier så ofte, slutt og spam, og nevner SO 1 var så bra osv. Hva har du inntrykk av at man skal skrive, svare, kommentere? edit: B|Real takk, men leser du innleggene mine her hvis du kommer over dem? Endret 23. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Hanne:): En liten albue til Bundys entydige formulering (Jeg digger alle med en vagina på forumet!), det må skrives annerledes for å få den betydningen det sikkert skal ha. (Men med Bundy vet man vel ikke hva som er rett?) TSP: edit; var til ditt nest siste innlegg.. Endret 23. mai 2005 av svamp Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hanne:):En liten albue til Bundys entydige formulering (Jeg digger alle med en vagina på forumet!), det må skrives annerledes for å få den betydningen det sikkert skal ha. (Men med Bundy vet man vel ikke hva som er rett?) TSP: edit; var til ditt nest siste innlegg.. jada jada, skjønte det! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Synes TSP sine innlegg er greie. Han fyller hvertfall ut. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Enig. Baah, første dagen på lenge med fint vær, og jeg er syk! Trampolina ser så ensom ut. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Men for at jeg skal prate med dem, må jeg vite noe først, hva den har gjort osv. Mange som sier her hvordan de har hatt det osv. for så at andre kanskje diskuter det etterpå. Får ikke jeg lov til det? joda joda for all del. syntes det bare var litt små scizofren den samtalen med deg selv om du skulle lese alle sidene på OT-baren eller no sånn. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Rai Rai, vondt i halsen. Må ha mat. Men, øh.. hva har dere gjort i dag? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 @ B|Real: Du som sier så ofte, slutt og spam, og nevner SO 1 var så bra osv.Hva har du inntrykk av at man skal skrive, svare, kommentere? edit: B|Real takk, men leser du innleggene mine her hvis du kommer over dem? Jeg mente SO2 som oftest..men men.. Nei livet gennerelt... Jeg leser de innleggene jeg ser jeg. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 slipknot_fan: -Sittet her og restituert. Sett folk komme inn i og forlate OT-baren siden ca. klokka 10 i dag. -Lest litt kjemi. -Talt timer til 24. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 -Talt timer til 24. vet når de legges ut ca? to siste episoder idag! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Vært på skolen Spist smultringer Spilt bowling på www.candystand.com Spilt biljard på www.candystand.com Spilt bumperball på www.bumerball.dk Kjørt traktor Klippet litt gress Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ok, ok. Er sånn jeg er innimellom, noen ganger jeg faktisk tenker frem og tilbake med meg selv mens jeg skriver innlegget og det blander seg inn i teksten. Og dermed glemmer å ta bort det unødvendige. Dermed blir de litt små-scizofrene tekster/innlegg noen ganger, skal skjerpe meg på det! Er ikke shizofren såvidt jeg vet . - Er du ikke? - Hysj! - Hvorfor hysjer du på meg? Jeg er jo deg! - Blås i det nå bare ti still! - Javel da, hvorfor skal du alltid skjule meg? Jeg vil da også skrive litt innimellom må da skjønne det! *Smokk* Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hva het den italienske filmen som gikk på NRK1 i går kveld? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 vet når de legges ut ca? to siste episoder idag! Hmm, vet ikke, er så enkel at jeg ser det på TV2, jeg. Ferr: Livet er herlig (t)(La vita ? bella/Life Is Beautiful) Oscarbelønt italiensk spillefilm fra 1997. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hmm, vet ikke, er så enkel at jeg ser det på TV2, jeg. åå, en sånn en. tror de legges ut inatt engang. må nesten sitte oppe og vente. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det er så genial film det at det går ikke an jaja *poff* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ssssssssssssSSSSSSSSSSSSSssssssssssssssss sssssssssssssSSSSSSSSSSSSSSSSSSSssssssssssssssss Faens flue som prøver å irritere meg noe jævlig. (og den klarer det også) Er sikker på at den kommer til å styrte i øret mitt snart. *redd* Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) ssssssssssssSSSSSSSSSSSSSssssssssssssssss sssssssssssssSSSSSSSSSSSSSSSSSSSssssssssssssssss Faens flue som prøver å irritere meg noe jævlig. (og den klarer det også) Er sikker på at den kommer til å styrte i øret mitt snart. *redd* Satt foran PC'en i går å så på film, plutselig hørte jeg en Zumme-lyd. Den forbanna vepsen var rett bak meg, jeg skvat som et helvette. DIE DIE. DIE YOU BASTARD. Jeg føler med deg Volcov Endret 23. mai 2005 av Strategery Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Hva het den italienske filmen som gikk på NRK1 i går kveld? Livet er herlig. Har sett den i anledning borgerlig konfirmasjon. God film Endret 23. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Nå går jeg og gjør noe annet... *g0ne* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg