Staalkontroll Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Vakke meg!! jeg hgav bort sokkene. ÆÆÆÆ ROSA ELEFANTER! Problemer med msn eller ? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 alle må legge meg til på google talk! www.google.com/talk Adressen min er: [email protected] . Har du ikke gmail kan du kontakte meg. Dette er rett og slett noe jeg tror vil ta knekken på MSN om noen måndeder . Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Røyking av sokk, eller ei, nå må jeg legge meg! Whooa..det rimte. Men seriøst, natta folkens. Har en lang dag foran meg i morgen, kjøre til kristiansand, middag på skolen, masse bæring av alt jeg har pakka ++. Om jeg ikke har internetttilgang på rommet jeg får, sier jeg inntil videre; Adjø! Vi prates. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Vakke meg!! jeg hgav bort sokkene. ÆÆÆÆ ROSA ELEFANTER! Problemer med msn eller ? Hvordan det? Antyder du at jeg er msn tøs? HÆ?! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Vakke meg!! jeg hgav bort sokkene. ÆÆÆÆ ROSA ELEFANTER! Problemer med msn eller ? Hvordan det? Antyder du at jeg er msn tøs? HÆ?! Nei, antyder til at du har en uvane med å logge på 6 ganger i samme slengen Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jimmie Hendrix var innom en tur her isted. Noen har røykt sokker igjen..... Fullt mulig at det lever en Jimmie Hendrix. Jimi Hendrix der i mot, han er død. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Vakke meg!! jeg hgav bort sokkene. ÆÆÆÆ ROSA ELEFANTER! Problemer med msn eller ? Hvordan det? Antyder du at jeg er msn tøs? HÆ?! Nei, antyder til at du har en uvane med å logge på 6 ganger i samme slengen Kvantitet foran kvalitet. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Tenkte jeg og noen kamerater skal gjenoppta epleslangperioden. Han er bussjåfør han ene så vi kan stikke av i buss Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Tenkte jeg og noen kamerater skal gjenoppta epleslangperioden. Han er bussjåfør han ene så vi kan stikke av i buss Hvor mye? 32 for busstur? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Tok to bokser øl, og det gikk jo bra det... Men merker det, og det gjorde jeg ikke før. Jaja, blir vel vant til det! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Ganske rart og bare være 2 i huset.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Ganske rart og bare være 2 i huset.. Deg og snusboksen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Ganske rart og bare være 2 i huset.. Deg og snusboksen? Nei, se deppetråden. Tyrker'n er ute av huset. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Mormor sover som en stein etter at jeg sjenket henne full.. Har faen meg måttet sjenke henne hver eneste kveld jo! Men mamma sa det var måten å gjøre det på så... Gleder meg til mamma og papa kommer hjem i morgen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Mormor sover som en stein etter at jeg sjenket henne full.. Har faen meg måttet sjenke henne hver eneste kveld jo! Men mamma sa det var måten å gjøre det på så... Gleder meg til mamma og papa kommer hjem i morgen. Du har vel ikke.. hatt.. sex med ..henne? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Mormor sover som en stein etter at jeg sjenket henne full.. Har faen meg måttet sjenke henne hver eneste kveld jo! Men mamma sa det var måten å gjøre det på så... Gleder meg til mamma og papa kommer hjem i morgen. Du har vel ikke.. hatt.. sex med ..henne? Nei, hvor har du det fra? :S Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg besvimte på byen jeg... så det var den byturen Ble sendt hjem med første nattbuss... Nå har jeg laget meg hamburger Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Mormor sover som en stein etter at jeg sjenket henne full.. Har faen meg måttet sjenke henne hver eneste kveld jo! Men mamma sa det var måten å gjøre det på så... Gleder meg til mamma og papa kommer hjem i morgen. Du har vel ikke.. hatt.. sex med ..henne? Nei, hvor har du det fra? :S Nei si det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg