Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Hey folks!

 

Da var jeg hjemme fra konsert i Frognerparken. Her er lite minireferat:

 

I programmet stod det at Ravi og n annen ukjent dame skulle varme opp. Den dama så jeg aldri noe til, men Ravi kom. Han dro alle de kjente: Dødsøt, E-ore osv. og den nye versjonen av Utadæsjæloplevlse, som jeg egentlig ikke liker så godt. Selvom den gjorde seg bedre live. The Monroes var ikke tilstede og dermed ble Cheerio litt tam, men han spilte nå den også :hm:

 

Så tok det en god stund før A-Ha kom på scenen. Jeg hadde håpet på en forrykende entry med en skikkelig slager alá Take on Me, men det ble det ikke. De begynte med å spille stort sett bare sanger fra det nye albumet og sanger som er ganske ukjente for oss som ikke har studert alle platene. Etterhvert begynte jeg og bli litt lei, men så startet showet. Sommer moved on ble spilt i aukustisk versjon, noe som ikke var veldig vellykka. Den ble veldig tam. Plutselig sa han ene at "det var det". Noen ble nok ganske overasket, men undertegnede regnet med at de hadde et par til på lager for det var enda noen virkelig store slagere igjen. Når det derimot ble mørkt på scenen og publikum klappet og begynte å gå begynte jeg å lure.

Derimot kom de tilbake og slo til med "The sun always shine on TV" og "The living daylights". Antakelig de to beste sangene fra bandet. Etter litt masing fra publikum kom det en liten ballade på slutten for å avrunde det hele.

Alt i alt var det vel en helt OK forestilling. Var litt skeptisk til A-Ha i begynnelsen og mente vel egentlig at Ravi var både morsommere og bedre. Men 80-tallsbandet tok seg opp på slutten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres veldig.. ok ut, Kenneth. Men TV er kvalitet, så det var gjerne verdt det.

Ravi suger.

Idag har jeg sett Hitchhikers, ganske nedtur. Alt som vi ikke kjente igjen fra bøkene var visstnok Douglas sine idéer, som viser at mannen ikke har det han en gang hadde. Alan Rickman sin stemme redder filmen fra katastrofe, sammen med en scene som involverer en spermhval og "a bowl of petunias".

 

Ellers er jeg fortsatt sjuk.

Lenke til kommentar

Før noen henger med for å ha tatt knekken på Kristiansandstråden, så vil jeg bare ha sagt at jeg liker sånne tråder, men jeg vil jammen meg ha en for Bærum også, om vi skal ha sånne. Og jeg synes fortsatt det er forskjellsbehandling at Bergen får, men ingen andre.

 

 

We will not tire, we will not faulter, and we will not fail", et av de beste sitatene av Bush!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...