Bruker-33331 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg skulle hilse alle fra So4 fra Clvn! Det kan hende han er her igjen i morgen! HWtøs Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Det jeg mente er at som han skrev i sted skulle jo han kjøre i syv timer siden han flytter, og forhåpentligvis har han nett i morgen. Han kjedet seg og skrev det til meg mens jeg spilte WC3.=) Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Det jeg mente er at som han skrev i sted skulle jo han kjøre i syv timer siden han flytter, og forhåpentligvis har han nett i morgen. Han kjedet seg og skrev det til meg mens jeg spilte WC3.=) Nå er det wc3-tft for alle penga! (selv om det er gratis å spille :!: ) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 God kveld! Nå har jeg hatt avskjeds"fest" Er i dårlig form, så jeg orker ikke å gå ut. Hva gjør dere utpå kvelden? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 God kveld! Nå har jeg hatt avskjeds"fest" Er i dårlig form, så jeg orker ikke å gå ut. Hva gjør dere utpå kvelden? Ronker. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 God kveld! Nå har jeg hatt avskjeds"fest" Er i dårlig form, så jeg orker ikke å gå ut. Hva gjør dere utpå kvelden? Ronker. Selvfølgelig. *pekepåsignaturensin* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Kalde stykker av indrefilett med litt bernaisesaus smurt oppå er kjempegodt! Og kjøtt er jo ikke direkte usunt heller! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Kalde stykker av indrefilett med litt bernaisesaus smurt oppå er kjempegodt! Og kjøtt er jo ikke direkte usunt heller! Neh...men heller tvilsomt med bernaisesausen din *slurpe i seg øl, slik at jeg klarer å sove* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Nå har jeg nettop sprengt sikringen i den ene CW kassa mi... Greeeeat! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Nå har jeg nettop sprengt sikringen i den ene CW kassa mi... Greeeeat! care. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Kalde stykker av indrefilett med litt bernaisesaus smurt oppå er kjempegodt! Og kjøtt er jo ikke direkte usunt heller! Neh...men heller tvilsomt med bernaisesausen din Nettopp. Derfor kun et tynt lag. Men verre enn chips blir det ikke. Lure om jeg skal ta en liten flaske øl, det kan umulig skade selvom man går på tabletter? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Lure om jeg skal ta en liten flaske øl, det kan umulig skade selvom man går på tabletter? Jeg hadde ikke tatt sjansen. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Sjukt å tenke på at dette er siste dagen min hjemme. Imorra er det Agder folkehøyskole ftw! Jeg er usikker på om det er internetttilgang på rommet, så mulig dere slipper å se meg så ofte! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Lure om jeg skal ta en liten flaske øl, det kan umulig skade selvom man går på tabletter? Jeg hadde ikke tatt sjansen. Det gjør jeg. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 En øl kan vel ikke skade. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 En liten brun en har aldri skadet noen, eller? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 En liten brun en har aldri skadet noen, eller? Tihi Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Lure om jeg skal ta en liten flaske øl, det kan umulig skade selvom man går på tabletter? Jeg hadde ikke tatt sjansen. Det gjør jeg. Jeg også...skader nok ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg