Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Tonio: Du har flest innlegg i SO4 etterfulgt av Fredrikb

 

Hvordan finner man ut det?

Trykker der som det står anntall innlegg i So4

Hvor er den knappen? :hmm:

:)

Oioi! Nå har forumet fått en helt ny mening. Nå skal jeg sjekke alle de store trådene og se hvem som har postet mest i dem! :dribble:

 

- Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det fordi det var konsert i Oslo, komiprisen og flyshowet i Bergen som er grunnen til at SO 4 ikke har hatt så mye aktivitet i dag? 10-12 sider på en dag er jo minimalt!

 

Selv har jeg vært i butikken og kjøpt to Extra hos Norsk tipping, vært med på at strømmen var borte i 2 min. (Heldigvis var det ikke jeg som satt ved PCen... :green: ). Så var mamma rundt på alle mulige steder i Tønsberg og kikka inn vinduer på alle bilbutikker, med meg på slep, og så på bilene utenfor, for hun skal ha ny bil (brukt).

 

TSP

Lenke til kommentar

Skjønner henne godt! Er her utrolig hvor mye som skrives som bare er ingenting :S Og SO4 starter faktisk ganske bra, folk skrev litt meningsfulle lange inlegg osv.. men nå har det sklidd helt ut, og som alle andre sier: mange av de "gode gamle" brukerne slutter å være her. Eller er her mindre og mindre.

Lenke til kommentar
Skjønner henne godt! Er her utrolig hvor mye som skrives som bare er ingenting :S Og SO4 starter faktisk ganske bra, folk skrev litt meningsfulle lange inlegg osv.. men nå har det sklidd helt ut, og som alle andre sier: mange av de "gode gamle" brukerne slutter å være her. Eller er her mindre og mindre.

Får quotre deg selv om jeg ikke har lest noe av tråden..

 

hihi, tenkt hvis jeg skulle postet her. Hadde jo blitt totalt kaos da;)

Selv om jeg er old school:P

 

Og grunnen til at jeg ikke gjør det er at det går alt for fort her og alt blir kaos. Finner sikkert ikke igjen hvis noen svarer på denne posten heller..

 

edit: STOR edit

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar
Skjønner henne godt! Er her utrolig hvor mye som skrives som bare er ingenting :S Og SO4 starter faktisk ganske bra, folk skrev litt meningsfulle lange inlegg osv.. men nå har det sklidd helt ut, og som alle andre sier: mange av de "gode gamle" brukerne slutter å være her. Eller er her mindre og mindre.

Jeg tror jeg kommer til å være her mest på søndagene og torsdager egentlig, da søndager og torsdager er dagene for lekser. Kjæresten har allerede ringt tre ganger... en som i hvert fall ikke liker at jeg skal på byen :p

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Skjønner henne godt! Er her utrolig hvor mye som skrives som bare er ingenting :S Og SO4 starter faktisk ganske bra, folk skrev litt meningsfulle lange inlegg osv.. men nå har det sklidd helt ut, og som alle andre sier: mange av de "gode gamle" brukerne slutter å være her. Eller er her mindre og mindre.

Får quotre deg selv om jeg ikke har lest noe av tråden..

 

hihi, tenkt hvis jeg skulle postet her. Hadde jo blitt totalt kaos da;)

Selv om jeg er old school:P

 

Og grunnen til at jeg ikke gjør det er at det går alt for fort her og alt blir kaos. Finner sikkert ikke igjen hvis noen svarer på denne posten heller..

 

edit: STOR edit

Er jo bare bra hvis du poster da ;)

 

Egentlig har jeg ikke så mye å si da, men har ihvertfall vært her i ett år. Kanskje ca halvannet (har ikke sjekka i profilen min når jeg registrerte meg)

 

Har torsdag som leksedag jeg og, men det er bare fordi jeg har 9 timer på skolen dagen etter så jeg er nedlessa i lekser på torsdag. Gjorde faktisk alle på torsdagen som var og er ganske stolt av meg selv for jeg slurva så sinnsy6kt i hele fjor. Tenkte å ihvertfall begynne bra i år så får det heller gå endover i russetida! :)

Lenke til kommentar
Skjønner henne godt! Er her utrolig hvor mye som skrives som bare er ingenting :S Og SO4 starter faktisk ganske bra, folk skrev litt meningsfulle lange inlegg osv.. men nå har det sklidd helt ut, og som alle andre sier: mange av de "gode gamle" brukerne slutter å være her. Eller er her mindre og mindre.

Jeg er her da!

 

 

 

:tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...