thomasr Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Hohoho! Pinglete østlendinger!! http://www.bt.no/lokalt/bergen/article397259 :!: Som sagt, Bergen er ikke for whiners! Jeg klarte meg da tross alt i to og en halv uke! Jeg belager meg på å skulle bo i Bergen i minst 2-3 år, men en liten svipptur bort i ny og ne må det være lov til å ta. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Hadde nettopp en svært interessant samtale med Atomet (Napalmer på msn). Napalmer sier:http://gud.us/lovetest.php?page=459931 André - @kd sier: Jævla idiot! Napalmer sier: hva? Napalmer sier: ? André - @kd sier: Tror du jeg går på en så oooold drittgreie? Napalmer sier: nei Napalmer sier: jeg vet jo at du er på forumet og den har jo vært der flere ganger André - @kd sier: hvorfor sender du den da?! Napalmer sier: Ville se reaksjonen din. André - @kd sier: Og den har du nå sett. *slette og blokkere* Napalmer sier: okey Burde vel egentlig slette en haug med personer... Ikke meg vel? *tapå* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Ikke meg vel? *tapå* *slette* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Ikke meg vel? *tapå* *slette* *Duble Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Pizza ist gut. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Jeg har spist to stk biter indrefilet... Nam-nam! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Ikke kom her og si at jeg ikke er en sosialist. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Ikke kom her og si at jeg ikke er en sosialist. Hvilken test er det? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Ikke kom her og si at jeg ikke er en sosialist. Hvilken test er det? Aftenpostens Valgomat Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Satan dritt faen, satan! Satt inn ny dvd spiller i pc'en etter at den andre gikk til helvette Nå finner maskinen verken dvd brenner, dvd spiller eller disket stasjon....at ikke alt kan gå som smurt! *legge seg under skrive bordet for å mekke* EDIT: Jeg får trøste meg med at jeg har 6 pils ¨å konsumere i dag Endret 27. august 2005 av haddis Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Volcov: Hvorfor har du barberskum oppunder øyet? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 aaah, steike. nå fikk jeg lyst til å teste bassen i høyttalerene i stua! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Satan dritt faen, satan!Satt inn ny dvd spiller i pc'en etter at den andre gikk til helvette Nå finner maskinen verken dvd brenner, dvd spiller eller disket stasjon....at ikke alt kan gå som smurt! *legge seg under skrive bordet for å mekke* *host*hark* Jumper settings*host*hark* I dag har vært en begivenhetsrik dag. Først fotballturnering hvor jeg måtte styre med taktikk etc. Det ble en kul, men dristig taktikk. Laget har sjelden spilt så bra, likevel tapte de 1 og spilte en uavgjort. Men de hadde ballen 90% av tida. Som Semb sier: "Vi hadde ikke marginene på vår side". Så var det tur til posten. Litt pengeoverføringer og vi var klar for shopping Det ble ny TV til brodern. Jævlig fin en. Masse tøffe instillinger. Speedometer til meg. Til uka blir det skolebøker og ny sykkel. Nå tar vi turen til Mr. Pizza. Der har de god pizza Deretter tar jeg turen til Frogner Parken på konsert. Dessverre er ikke A-ha så populært i Torshov-kretsen så jeg reiser nok aleine Hvis noen vil besøke så er det bare å ringe. Tlf ligger på telefonkatalogen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Satan dritt faen, satan!Satt inn ny dvd spiller i pc'en etter at den andre gikk til helvette Nå finner maskinen verken dvd brenner, dvd spiller eller disket stasjon....at ikke alt kan gå som smurt! *legge seg under skrive bordet for å mekke* Haha. Du ble eid av en jumper du og ja. Bra jeg ikke var alene på det der. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Tok den testen eg.... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Jeg fikk også Frp på den testen, tror jeg skal vurdere å stemme på de... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Haha. Du ble eid av en jumper du og ja. Bra jeg ikke var alene på det der. Jeh...jeg satte fyr på jumperen nå ligger en fin liten klump plastikk her nå Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Jeg fikk også FRP som "førstevalg" Ikke det at jeg kan stemmer eller noe men.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Fikk også FRP, men skal ikke stemme på de. Uansett, blått er flott. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Jeg fikk SV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg