Mato Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 jeg skal på fest , en veninne av dama giftet seg forige helg og nå er det vennefest , så eg skal nokk gjøre midt for og holde alkaholstatestikken høy Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 jeg skal på fest , en veninne av dama giftet seg forige helg og nå er det vennefest , så eg skal nokk gjøre midt for og holde alkaholstatestikken høy fu Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Har satt på en vaskemaskin! :O Prøvde den å bite deg, også? :O Seff gjorde den det, og plutselig satte en sånn skikklig motor i gang og hørtes ut som om den gikk på høyt turtall, så jeg fikk helt panikk og ropte på mormor, som svarte med å daske til den. Faktisk. Nå hadde egentlig mama instruert meg om hvordan ejg skulle sette den på, siden det gikk galt sist jeg prøvde, men trodde ikke motoren skulle dure noe så inni helvete? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 jeg skal på fest , en veninne av dama giftet seg forige helg og nå er det vennefest , så eg skal nokk gjøre midt for og holde alkaholstatestikken høy fu hva , du må ikke bli sinte på andre som ha det gøy Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Har satt på en vaskemaskin! :O Prøvde den å bite deg, også? :O Seff gjorde den det, og plutselig satte en sånn skikklig motor i gang og hørtes ut som om den gikk på høyt turtall, så jeg fikk helt panikk og ropte på mormor, som svarte med å daske til den. Faktisk. Nå hadde egentlig mama instruert meg om hvordan ejg skulle sette den på, siden det gikk galt sist jeg prøvde, men trodde ikke motoren skulle dure noe så inni helvete? miele-maskinen vår bråker de ikke Da må det være en rar vaskemaskin dere har, ihvertfall. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Den er fra AEG. Tyskere altså... Jeg mener det, den høres ut som en 9,9 hk båtmotor! :S Den pleier ikke det når mamma ordner... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 miele-maskinen vår bråker de ikke Da må det være en rar vaskemaskin dere har, ihvertfall. Ikke min heller. Joachim, flaut og ha en vaskemaskin som bråker da. Stakkars nabolag Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Den er fra AEG. Tyskere altså... Jeg mener det, den høres ut som en 9,9 hk båtmotor! :S Den pleier ikke det når mamma ordner... EYH! Ikke rasistiske holdninger nå Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Jeg mener det, den høres ut som en 9,9 hk båtmotor! :S Den pleier ikke det når mamma ordner... Da har du sannsynligvis slengt oppi for mye klær, kanskje. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Jeg er halvt tysk - så jeg har lov. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Er du halvt tysk? Du er ikke tilfeldigvis tvilling også? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Jeg er halvt tysk - så jeg har lov. Snakk om delt personlighet Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Hæ? delt personlighet? Tvilling, over hodet ikke. Jeg er eldst av mine to søsken. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 nei eg må vell pakkke litt klært nå Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 f...f...fyllesjuk.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Hmm, da var meg og bjaa tilbake fra Arendal sentrum. Tok drosje tilbake. Deilig å være lat når man ikke betaler selv engang. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Samtale om vaskemaskiner? Minner meg på at jeg lovet mamma å vaske klær. Hun bare reiser på hytten i helgen, og forventer at når hun kommer hjem er klesvasken gjort. Kvinnfolk... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Tørketrommelen, som mamma egentlig aldri bruker, bråker nesten ikke. Bare suser litt koselig. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Du er flink med vaskeutstyr Joachim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg