Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Uff, i morgen har vi t(e)nt(, )amen. Var ikke det morsomt! haha. Sukk ikke er jeg morsom heller. *kjede meg*

*Le for å glede TSP*

Btw. har faktisk ikke lest i Søppelkategorien annet enn i SO og kikket innom avatartråden på rundt en månede

Åh, da gikk du glipp av den TSP-tråden der alle sa så mange rare ting om deg da.

---

Kjemiboka er kjedelig. Svært, svært kjedelig.

Edit: Phax: Jo, syns det er bra jeg :yes:

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit hvis dere gleder dere, skal jeg aldri plage dere med det jeg engang anså som hovedmålet i disse trådene, nemlig å snakke om hverdagslige hendelser osv.

Jada, får begynne å bli en spammer i stedet da!

Har aldri vært på fylla, så jeg vet ikke heller.

Pratsom, ja... Lurer på hvordan TSP sine fylleposter kunne blitt :hmm:

Svamp....? :whistle:

Lenke til kommentar
blalblabla

Unnskyld meg, men jeg skal vedde for at 90% av de som ser innleggene dine ikke gidder å lese dem. Det er jo som å lese en stil :p

Dere blir jo faen meg aldri fornøyde! Enten er det @kd som spammer fordi han skriver, eller så er det TSP som skriver stiler.

Dere er aldri fornøyde.

Lenke til kommentar

Jeg er meget fornøyd. Jeg liker de lange innleggene til TSP, og jeg likte (i alle fall noen av) de korte innleggene @kd skrev før.

De gangene jeg ikke liker innlegg er det som regel fordi de virker nedsettende på andre :)

---

TSP: :p Tror du ikke det er noe i det da?

Lenke til kommentar
Dere blir jo faen meg aldri fornøyde! Enten er det @kd som spammer fordi han skriver, eller så er det TSP som skriver stiler.

Dere er aldri fornøyde.

Du sutrer alltid over klaginga vår.

Men jeg har lov, jeg er jente.

Lenke til kommentar

Dere er aldri fornøyde.

Du sutrer alltid over klaginga vår.

Men jeg har lov, jeg er jente.

PMS ute å går i gangene? >_<

Lenke til kommentar

Men for at jeg skal prate med dem, må jeg vite noe først, hva den har gjort osv.

Mange som sier her hvordan de har hatt det osv. for så at andre kanskje diskuter det etterpå. Får ikke jeg lov til det?

Lenke til kommentar
Men for at jeg skal prate med dem, må jeg vite noe først, hva den har gjort osv.

Mange som sier her hvordan de har hatt det osv. for så at andre kanskje diskuter det etterpå. Får ikke jeg lov til det?

Bare post det du vil du TSP, du har i det miste noen fornuftige innlegg av og til ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...