Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, helvete. Hadde vorspiel i går, og greide å miste nøklene mine akkurat før vi måtte dra, med resultat at en kamerat måtte låse ytterdøra og klatre ned verandaen (vi bor i andre etasje i en blokk). Deretter kom vi frem til destinasjonen etter mye knoting med taxi, hvor det første som skjer er at det blir masse bråk, og jeg som står og pisser blir knuffa og tryner i noen brennesler.

 

Kos ;)

 

Har også greid å slå hull i gipsveggen min, av en eller annen grunn. Noen idé hvordan jeg skal få tettet det? :)

Lenke til kommentar
Ah, helvete. Hadde vorspiel i går, og greide å miste nøklene mine akkurat før vi måtte dra, med resultat at en kamerat måtte låse ytterdøra og klatre ned verandaen (vi bor i andre etasje i en blokk). Deretter kom vi frem til destinasjonen etter mye knoting med taxi, hvor det første som skjer er at det blir masse bråk, og jeg som står og pisser blir knuffa og tryner i noen brennesler.

 

Kos ;)

 

Har også greid å slå hull i gipsveggen min, av en eller annen grunn. Noen idé hvordan jeg skal få tettet det? :)

Skjer hullet rent, legg en plank på baksiden, skru den fast, legg i en gipsplate som tilsvarer hullet, skru den fast i planken, sparkle, puss og mal. :yes:

Lenke til kommentar
Kjempevær ute, skal sole meg litt! :D

Jeg for min del går rundt og fryser :p

 

------

 

Usj, 7 timer i bil i dag :( Skal dra på skolen.. Må skru av data'en straks for å pakke den. Og jeg som er på 90% av 24 sesong 2 :( Jaja, får håpe ikke BT er sperra på skolen, da...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...