Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres artig ut i militæret svamp!

Er disse plastskuddene vonde?

Hva skjer hvis man tar "headshot", eller treffer motstanderen andre steder?

 

Nå har jeg vært på middag og feiret lottogevinsten. Trivelig det. Og jeg kan jo meddele at kjøreopplæringen er finansiert et godt stykke :D

Artig er det.

UB-korporal Dammyr var også på øvelse med oss.

Han lette etter en søppelpose til meg, men han fant ingen og så måtte jeg putte søppelet i stridsvesten.

 

Angående rødplast: Det kommer helt an på avstanden til målet. Det kan sikkert være dødelig om du setter pipa til kroppen.. Sikkerhetsavstanden er 25 meter, og vi fikk ikke lov å sikte direkte mot "fienden". Det er påbudt med hjelm og hørselvern.

 

Gratulerer slekta med lottogevinst :fun:

---

 

En ting jeg glemte å nevne om øvelsen i stad, er den såkalte BCen.

BC står for Bæsj & Carry, og er forsvarets felttoalett :wee:

To små "takduker" hengt over et lite stativ. På dette stativet fester du en BC-pose, står i hockey-stilling over, (eller sitter om du tør, men stativet tåler visst ikke mer enn 50 kg om du er uheldig, en fra en annen tropp opplevde at stativet knakk sammen, og han landet midt i diverse...) og gjør ditt fornødne. Ta så posen, knytt en solid (!) knute på, og slipp posen i en bøtte ved siden av.

Det skumle med BCen er at om bøtta er full, må den som legger nedi den siste posen bære bøtta noen hundre meter til BC-containeren.

Det ble faktisk brukt gassmaske til dette på min tropp :p

Lenke til kommentar

Millitæret høres gøy ut svamp! :D

--

Nå sitter jeg her og forsøker febrilsk å knærte 2 5-pakker med tyggis, hører på¨musikk og venter på at pizzaen skal bli ferdig... Går det noen bra filmer på TV i dag? Eller kanskje jeg skal se ferdig Team Antonsen One Night Only?

Lenke til kommentar

en bruker på mp:

Min knapp skal skjules som nær- og langlys i og med at min nye lykt ikke har det. :D

 

En annen: Det er lurt men om dei tar den på trallo og så kommer dei borti knappen uten vilje og vips gjekk moppo 100?

 

Haha!

EDIT2: Alså knappen til turtallsperra.

Edit3: jeg har lyst og se på noen over msn..!

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...