Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hurramegrundt! Fem flate flyndrer overfalt en landeveisrøver og tok hans datter, men ikke skoesken. Likesom postkort er begravd, dernest piano som etterpåklokt substitutt for varmekabel. Glem alt, la meg være agurk! Kniven som i ølet. Takpapp, veggpapp tapet, erotisk sjakk utenfor allfarvei.

 

Følte bare for å skrive noe sprøtt, beklager. Ubeskrivelig humør i dag.

Lenke til kommentar
\m/_(x_X)_\m/

 

Etterpå skal vi til Ibsenhuset (svamp: :wee:) for å se på politisk debatt med ungdomspolitikere.

 

NED MED SU! ^^

Ble du inspirert til å finne fram PS? :p

 

---

 

I dag klokka 1430 kom troppen tilbake fra femdagersøvelsen på Evjemoen. Det var faktisk gøy!

Mitt lag var 8 mann i et 7-mannstelt, og alle hadde flere stillingsvakter eller fyringsvakter (holde i gang primusen i teltet) gjennom nettene. Troppen hadde fem lag som holdt til i en leir vi lagde med stillinger rundt.

 

I natt sov jeg ikke et sekund. Hadde to fyringsvakter og to stillingsvakter, og i tillegg var det alarm to ganger. Da jeg ikke hadde noe å gjøre om natta, var det gul eller rød beredskap, dvs at vi må ha stridsvest og AG på kroppen hele tiden, selv om vi sover.

Alarm var spennende. Det var stemning, alle ut av telta, to på lagstilling og resten på hovedstilling. Så ble vi angrepet av fienden, som løp eller luska rundt i skogen og skjøt på oss. Når de skjøt, hadde vi lov å skyte tilbake, noe vi selvsagt benyttet oss av :D

Vi brukte selvsagt ikke skarpt, men rødplast, øvingsammunisjon som smeller høyt og gir litt ild i flammedemperen :wee:

Mer irriterende var det at vi måtte fyre opp igjen primusen for hver gang beredskapen gikk fra alarm til rød eller gul.. Det tar jo 5-10 minutter å få den skikkelig i gang.

 

Det var god terapi for en trøtt rekrutthjerne å sitte i en busk på en stille, lett disete myr

midt på natta med stjerneklar himmel og speide etter og så evt skyte på fienden.

 

Vi har også skutt en god del på skytebaner, med skarpt. Hvorfor har jeg ikke oppdaget hvor gøy skyting er før nå?

 

I går, før vi satte igang normal drift av leiren for siste gang, var det feltgudstjeneste. Da kom faktisk sola. Det var helt ubeskrivelig merkelig å sitte og høre på presten/være på gudstjeneste, imens man sitter med et slikt massedrapsvåpen som det AG3en er, i fanget.

 

Jeg må forresten nevne at vi kjørte forbi avkjørsel til Lyngdal i dag. Never been closer to fUzZy^ :D

 

En ting som også må nevnes er at rosiner var en ganske viktig del av stridsrasjonene vi fikk utdelt :wee:

 

Dette ble mye lenger enn jeg hadde tenkt! Nei, TSP er ikke på Madla, men ja, jeg har pint meg selv til å sitte med MAC for å skrive det...

Jeg skal finne et par bilder så snart en på laget har fått tappet kameraet sitt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...