Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

blitt litt dårligstelt med sånn i det siste dapga økonomi. nå spiser jeg bare dritt siden det er alt jeg har råd til og spiser bare 2 gang om dagen ca. ikke bra for forbrenninga nei..

Dritten må bli rimelig næringsfattig etterhvert om du kun spiser det, vel?

Gjør ingenting. Godt er det vel uansett.

Her er det forøvrig sol akkurat nå. Fin begynnelse på sommerferien. Sitter og hører Phil Collins og ser på at en av de jeg bor med klipper plenen uttafor vinduet.. :)

Jeg vil tro at hvis han spiser sin egen dritt smaker ikke det særlig godt. Og etter hvert vil den vel være fullstendig næringsfattig, ettersom den har gått i gjennom phax' kropp ganske så mange ganger.

Herr Brun

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
blitt litt dårligstelt med sånn i det siste dapga økonomi. nå spiser jeg bare dritt siden det er alt jeg har råd til og spiser bare 2 gang om dagen ca. ikke bra for forbrenninga nei..

Dritten må bli rimelig næringsfattig etterhvert om du kun spiser det, vel?

Gjør ingenting. Godt er det vel uansett.

Her er det forøvrig sol akkurat nå. Fin begynnelse på sommerferien. Sitter og hører Phil Collins og ser på at en av de jeg bor med klipper plenen uttafor vinduet.. :)

Jeg vil tro at hvis han spiser sin egen dritt smaker ikke det særlig godt. Og etter hvert vil den vel være fullstendig næringsfattig, ettersom den har gått i gjennom phax' kropp ganske så mange ganger.

Herr Brun

neida det går bra, pleier og utveklse dritt medkompiser iblant slik at vi får litt variasjon i kosten.

:sick:

Lenke til kommentar
Var en fin topp på H&M til 59,90 kr der i dag. Kjøpte like gjerne fem stykker i forskjellige farger :D Blir jo helt vill når alt er så sykt billig, jeg.

Hvor mye klær har du egentlig ?

Har VELDIG mye klær. :)

Svamp: SLUTT med den matpraten. Du burde ha din egen mattråd :p

Lenke til kommentar
Phax: Nasty.

Nå lukter det sjokolade eller noe sånt her oppe. Skal tro hva som foregår i etasjen under? :hmm:

Kan det være noe spiselig?

Rette kommentaren mens vi snakker om phax' bæsj-spising da :p

Mitt høyttalerannlegg er ødelagt! Logitech z-2200. Bare knitring og faenskap i det, skal sende i retur til netshop (som forøvrig ikke er like raske med å svare på mailer som de en gang var).

R.I.P høyttalerannlegget mitt :cry:

Herr Brun

Lenke til kommentar

Tenkte jeg faktisk ikke på :blush:

Har du sprengt greia?

EDIT: AnAnAs: Tror det er _du_ som tenker for mye på mat, jeg :p

Har du mareritt om det? Store, jordbærdekkede bløtkaker med hoggtenner som løper etter deg, og så våkner du rett etter du har løpt inn i en blindgate?

Endret av svamp
Lenke til kommentar

Mitt høyttalerannlegg er ødelagt! Logitech z-2200. Bare knitring og faenskap i det, skal sende i retur til netshop (som forøvrig ikke er like raske med å svare på mailer som de en gang var).

R.I.P høyttalerannlegget mitt :cry:

Herr Brun

samme her, samme anlegget og samme problem. visst du googler litt så ser du at det er et vanlig problem på dette anlegget! venstre kanal hos deg også ikke sant?

skal sende mitt direkte til logitech norge jeg, mailet med m-shop og fikk de til og fikse retur nr osv. m-shop var forresten utrolig rask og svare på mail! :yes:

trøbbelet er jo bare og kraume meg til og sende det. finne en eske som er passelig og bære hele dritten bort til postkontoret, forså og bruke et par hundre på porto.. :hrm:

Lenke til kommentar

Har finni ut at jeg liker SnowDOG, he is the man :love: . Har undersøkt litt! :p

Uff, i morgen har vi t(e)nt(, )amen. Var ikke det morsomt! haha. Sukk ikke er jeg morsom heller. *kjede meg*

Btw. har faktisk ikke lest i Søppelkategorien annet enn i SO og kikket innom avatartråden på rundt en månede og fant ut at jeg ligger 9 sider etter (en haug med tråder) dere andre i OT-baren. Lure på om jeg skal gidde, har allerede lest mange sider i forskjellige tråder og skal nå begynne på slutten av side 8 :DLink

Men huff hvorfor skal jeg gidde det egentlig? Tror jeg dropper det jeg, går jo ikke glipp av noe liksom...

En av mine beste kamerater sølte eggehvite på meg i heimkunnskapen i dag!

Han pleier aldri gjøre noen feil nesten og er den smarteste i klassen og klarer seg godt i så å si alle fag. Vanligvis pleier jeg å gjøre feila heimkunnskapen (har en uofisiell rekord tror jeg :D ), men i dag var det faktisk han :w00t: .

edit: Ikke så verst vær nå, tror jeg går ut jeg! :)

Er overskyet, men ikke så ille.

TSP

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...