Shikaru Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Drit i dobbelpost Litejk. jeez Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Da var jeg tilbake fra min berømte forumferie. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Nåja, ingen andre meninger om posten min lengre oppe? -Jar Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Prøv Politikk og Samfunn.. Endret 26. august 2005 av Billy Bob Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Hey Hylo. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Hylo er tilbake for å spamme! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Da var jeg tilbake fra min berømte forumferie. Flotters Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Hey Hylo. Hei, Stine. @Jonas: Ja, nå er jeg kommet tilbake for førsteklasses spam og hetsing! (Nei, moderatorer, ikke ta det seriøst.) Cheezcake, You love me. Ø.B.: *kosepå* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Lavkalori-kakao smaker dritt... Førti kalorier er ikke så lite heller, og den er jo så tynn, og smaker vann under sjokoladesmaken... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Lavkalori-kakao smaker dritt... Førti kalorier er ikke så lite heller, og den er jo så tynn, og smaker vann under sjokoladesmaken... Det stemmer, det smaker hest. Kjør heller på med kvalitet, sier jeg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Lavkalori-kakao smaker dritt... Førti kalorier er ikke så lite heller, og den er jo så tynn, og smaker vann under sjokoladesmaken... Hvis du tenker på de posekakaogreiene med "tilsett kun vann", der det er 2 pakker i en? De smaker ikke annet enn vann. Sølevann tror jeg vi ser Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Lavkalori-kakao smaker dritt... Førti kalorier er ikke så lite heller, og den er jo så tynn, og smaker vann under sjokoladesmaken... Det stemmer, det smaker hest. Kjør heller på med kvalitet, sier jeg. Hest er best på brødskiva! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Lavkalori-kakao smaker dritt... Førti kalorier er ikke så lite heller, og den er jo så tynn, og smaker vann under sjokoladesmaken... Hvis du tenker på de posekakaogreiene med "tilsett kun vann", der det er 2 pakker i en? De smaker ikke annet enn vann. Sølevann tror jeg vi ser Var en lilla boks som stod i kaffe-skapet vårt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Da går jeg å litt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Da går jeg å litt. Attention-whore? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Da er Joachim kveldens telemontør!!! Her skal JEG innstallere nytt sentralbord! Hva slags linje må man ha for å bli telemontør? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Da er Joachim kveldens telemontør!!! Her skal JEG innstallere nytt sentralbord! Hva slags linje må man ha for å bli telemontør? *flire* Lykke til! Vet ikke hvilken linje man må ha. I dag drar jeg hjem for helgen! Det blir gøy! Paaaaaaartey Flyet går klokken 22.10, mao. kommer jeg seeent hjem. Jeg er trøtt! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Det ene håndsettet har kamera!! Men tviler på at Telenor har åpnet for MMS over analogt fastnett... Forresten - noen som vet om Alarmen har egen linje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg